אסיפת חירום בברצלונה, האוהדים קוראים לנשיא המועדון להתפטר

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

ראשי הקבוצה הקטאלונית התכנסו בעקבות ההפסד בסופר-קאפ לריאל והחליטו ללכת בכל הכוח על קוטיניו ודמבלה (מסתתר בבית בדורטמונד), העצומה לעזיבת ברתומאו צוברת תאוצה. ברביעי הגומלין בברנבאו (23:50, ספורט1)

(גודל טקסט)
ראשי ברצלונה התכנסו אתמול (שני) בערב לפגישת חירום אחרי ההפסד הכואב בסופרקאפ לריאל מדריד (3:1) והחליטו לרכז את כל המאמצים בהחתמת פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה. הקטאלונים לא מתכוונים להביא עוד שחקני רכש. כזכור, אמש הצטרף באופן רשמי פאוליניו ויותר מוקדם הקיץ חתם המגן הימני נלסון סמדו, שהגיע מבנפיקה.


בפגישה נכחו נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו, סגנו ג'ורדי מסטרה, המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס ומספר חברי הנהלה נוספים כדי לדון במצב ובסוגיית הרכש. אנשי המועדון הבינו שגוואנגז'ו אברגרנדה "סחטה" אותם והוציאה מהם 40 מיליון יורו על פאוליניו. למרות זאת הוחלט ללכת בכל הכוח על קוטיניו ודמבלה. במועדון מרגישים שהכבוד שלהם יפגע אם הם לא יצליחו להביא את השניים למרות כל המאמצים שהושקעו עד כה. עוד הוחלט לרכוש את בלם פלמייראס ירי מינה בחודש ינואר.




מאמן ליברפול יורגן קלופ זועם על ברצלונה: "היא צריכה להבין שאנחנו לא מועדון שזקוק לכסף שלה". למרות הדברים נטען ב"מונדו דפורטיבו" שבארסה מקווה להציג את הכוכב הברזילאי כבר ביום חמישי.


מאמן בורוסיה דורטמונד פיטר בוס הבהיר להנהלה שהוא מעוניין להשאיר את דמבלה, אבל כבר סימן את רשימת המחליפים למקרה שהכישרון הצרפתי יעזוב. השמות המדוברים הם: איניאקי וויליאמס (בילבאו), מקסוול קורנט (ליון) ופדריקו קייזה (פיורנטינה). השחקן עדיין לא חזר לאימונים ולפי "בילד" מסתתר באחד הבתים בדורטמונד יחד עם דודו מאליק ויועצו מוסא סיסוקו.


Destroyed La Masia.
Destroyed first team.
Destroyed FC Barcelona.

ENOUGH IS ENOUGH.#BartomeuDimiteYapic.twitter.com/NkL4V1a0IG

— Leo Messi (@messi10stats) August 15, 2017


בתוך כך, אוהדי ברצלונה פתחו האשטאג בטוויטר הקורא לברתומאו להתפטר מתפקיד הנשיא. בתוך זמן קצר צברה המחאה תאוצה רבה ונראה כי אם לא יגיע רכש משמעותי בימים הקרובים הלחץ על ראשי המועדון ילך ויגבר.


ליאו מסי. לחץ גדול (AFP)
ליאו מסי. לחץ גדול (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי