לבאנטה הפתיעה את ויאריאל, אייבר גברה על מלאגה

חוסה לואיס מוראלס
חוסה לואיס מוראלס | AFP

המחזור הראשון בליגה הספרדית הסתיים עם הפסד חוץ של הצוללת הצהובה, שנכנעה 1:0 לפנדל של מוראלס. צ'ארלס קבע 0:1 וניצח את האקסית

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

המחזור הראשון בספרד הסתיים הערב (שני) עם שני משחקים, כאשר ויאריאל שוב פתחה ברגל שמאל את העונה כשנכנעה 1:0 אצל לבאנטה, ואילו מלאגה הפסידה בביתה 1:0 לאייבר משער של האקס צ'ארלס.


לבאנטה – ויאריאל 0:1

כמדי עונה, יש ציפיות לא מעטות מהצוללת הצהובה ולצערם גם העונה החלה באכזבה גדולה. קבוצתו של פראן אסקריבה נכנעה לפנדל בדקה ה-88, כאשר חוסה לואיס מוראלס דייק מ-11 מטר וקבע את תוצאת המשחק.

ויאריאל הציגה בהרכב את קרלוס באקה הקולומביאני שהגיע ממילאן, אך החלוץ התקשה בבכורה והוחלף בדקה ה-80, כשלמעט החמצה בדקה ה-36 לא הצליח לאיים על שערו של ראול פרננדס. שער הניצחון הגיע כאמור בדקה ה-88, אז מוראלס חדר לרחבה והוכשל על ידי אנטון רוקאבינה. ספק אם הייתה עבירה, אך השפט הצביע על הנקודה הלבנה והמשחק הוכרע לטובת לבאנטה.


מוראלס. פנדל מוצלח שלו הכריע (AFP)

מלאגה – אייבר 1:0
גם מלאגה הופתעה ועוד במגרשה הביתי. המקומיים שלטו במשחק והגיעו ליותר הזדמנויות, אבל מי שחגג את השער היחיד היה צ'ארלס, בעונה שעברה עוד שחקן מלאגה, שבדקה ה-57 קבע בנגיחה 0:1 והעניק לאייבר – מהפתעות העונה שעברה להזכירכם – שלוש נקודות יקרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי