2:2 מאכזב לריאל מדריד מול ולנסיה, צמד לאסנסיו

ג'ופרי קונדוגביה
ג'ופרי קונדוגביה | צילום: AFP

ללא רונאלדו וראמוס המושעים, צמד של הכוכב הצעיר לא הספיק לאלופה שאיבדה נקודות ראשונות העונה. סולר וקונדוגביה בהופעת הבכורה שלו כבשו לעטלפים

(גודל טקסט)
המחזור השני בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) כשהאלופה ריאל מדריד איבדה נקודות ראשונות העונה כשסיימה ב-2:2 מאכזב מבחינתה בסנטיאגו ברנבאו מול ולנסיה. מוקדם יותר סביליה גברה 0:1 בחוץ על חטאפה כשאתלטיק בילבאו  ולגאנס ניצחו בתוצאות זהות את אייבר ואספניול בהתאמה.


ריאל מדריד – ולנסיה 2:2

אחרי שהביסה בקלות 0:3 את דפורטיבו לה קורוניה במחזור הקודם, האלופה עם הגנה חסרה בעקבות הרחקה של ראמוס והפציעה של וראן, וללא כריסטיאנו רונאלדו המושעה, התקשתה בסנטיאגו ברנבאו ואיבדה נקודות ראשונות העונה מול העטלפים. כזכור, גם בשנה שעברה לקחה ולנסיה נקודות מהבלאנקוס, כשגברה עליהם בבית 1:2.




 



לפני המשחק הציגו הקפטנים את גביע האליפות בו זכו אשתקד לעיני הקהל הביתי ונראה היה שהדברים הולכים טוב עבורם. כבר בדקה העשירית מרקו אסנסיו השתלט על כדור בחלק המגרש של ולנסיה, המשיך עד קצה הרחבה ובעט את הכדור ישר לרשת כדי לקבוע 0:1, אבל שבע דקות אחר כך קרלוס סולר הצעיר קיבל מסירת רוחב מסמי לאטו ודחק מקרוב את ה-1:1. העטלפים היו קרובים למהפך ובצד השני קארים בנזמה רשם מספר החמצות מסמרות שיער, אך התוצאה נשמרה גם בירידה להפסקה.




זה התחיל מבטיח. הקפטנים מציגים את התארים לקהל בברנבאו (AFP)


שחקני האלופה המשיכו ללחוץ גם במחצית השנייה כשגארת' בייל ובנזמה המשיכו להחמיץ מול נורברטו נטו, כשבצד השני דני פארחו כמעט השווה בכדור חופשי שנהדף מצויין על ידי קיילור נבאס. בדקה ה-77 רודריגו קיבל כדור ברחבה והעביר אותו לשחקן הרכש ג'ופרי קונדוגביה שבהופעות הבכורה שלו בעט בנגיעה את הכדור לרשת של נבאס וקבע 1:2 ומהפך זמני, אך שש דקות לאחר מכן אסנסיו השווה ל-2:2 בכדור חופשי נהדר בקצה הרחבה והשלים צמד.


ריאל מדריד המשיכה ללחוץ כדי להחזיר לעצמה את היתרון וזידאן זרק למערכה את לוקאס ואסקס ובורחה מיוראל הצעיר, אך למרות הניסיונות הבלתי פוסקים בנזמה המשיך ביכולת הרעה והחטיא שני מצבים קורצים מאוד. בסופו של דבר התוצאה נשמרה עד הסיום, והבלאנקוס יקוו לחזור לעצמם אחרי פגרת הנבחרות.




אסנסיו. צמד שלו לא הספיק (AFP)

 

חטאפה – סביליה 1:0
שתי הקבוצות שסיימו בתיקו במחזור הקודם היו בדרך לעשות זאת שוב, אך בסופו של דבר רק האנדלוסים יצאו מהמשחק הזה עם נקודות. התוצאה הייתה מאופסת עד הדקה ה-83 אז גבריאל מרקאדו שלח מסירת רוחב מימין, ברחבה חיגה גאנסו שלמרות השמירה הצמודה, שלח בעקב את הכדור לרשת של ויסנטה גואייטה וקבע 0:1 ששוה שלוש נקודות מול העולה החדשה.



סביליה חוגגת ניצחון ליגה ראשון לעונה (AFP)


אייבר – אתלטיקו בילבאו 1:0
אחרי התיקו המאופס מול חטאפה בשבוע שעבר, האריות מבילבאו השיגו ניצחון ליגה ראשון על אייבר, שהפתיעה את מלאגה בשבוע שעבר. בדקה ה-38 אינייאקי וויליאמס הגביה כדור לרחבה מימין, ואריץ אדוריס הבלתי נגמר היה במקום כדי לנגוח את ה-0:1 לקבוצתו. כבר 13 עונות שהחלוץ הוותיק כובש בלה ליגה, כשהיחיד שעשה זאת לפניו היה ליאו מסי.



אדוריס. בלתי נגמר (La Liga)


אספניול – לגאנס 1:0
אחרי שגברה בשבוע שעבר 0:1 על דפורטיבו אלאבס, הקבוצה הקטנה ממדריד השיגה ניצחון שני ברציפות , הפעם בחוץ מול קבוצתו של קיקה סאנצ'ס-פלורס. בדקה ה-82 הגבהה של האורחים לרחבת "הפריקוס" הסתיימה בעירבובייה, אותה ניצל בסופו של דבר הבלם בן ה-33 מרטין מנטובאני כדי לדחוק מקרוב את ה-0:1, שהספיק לקבוצתו כדי לצבור עוד שלוש נקודות חשובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי