ברצלונה אישרה: "ליברפול דרשה 200 מיליון יורו על קוטיניו"

קוטיניו. אחוות ברזילאים
קוטיניו. אחוות ברזילאים | צילום: GettyImages

הקטאלונים ערכו מסיבת עיתונאים והתייחסו רשמית לניסיון רכישת הקשר הברזילאי של ליברפול: "זה שוק לא רגיל, לא רצינו לקחת בזה חלק ולסכן את המועדון"

(גודל טקסט)
קיץ לא פשוט בכלל עבר על ברצלונה. זה לא רק ההפסדים בקלאסיקו לריאל מדריד או מכירתו של ניימאר בעל כורחה לפאריס סן ז'רמן עבור 222 מיליון יורו, אלא בעיקר העובדה שהקבוצה לא הצליחה להתחזק כפי שרצתה.


בקטאלוניה טוענים שנעשתה התפשרות באשר לעמדת המגן הימני, לשם הגיע נלסון סמדו מבנפיקה ולא הקטור ביירין מארסנל, גם עוסמאן דמבלה שנרכש מדורטמונד עבור למעלה מ-100 מיליון יורו (לפני בונוסים ומענקים שונים) לא היה האופציה הראשונה ולמרכז השדה הגיע פאוליניו, מי שבשנה שעברה נבחר לשחקן הגרוע ביותר של טוטנהאם ב-2016 ומאז שיקם את הקריירה דווקא בגוואנגז'ו אברגרנדה הסינית.




הבוקר (שבת), שעות בודדות אחרי שננעל החלון והקבוצה נאלצה רשמית לוותר על פיליפה קוטיניו מליברפול, עליו הוגשו שלוש הצעות הקיץ וכולן נדחו על ידי קבוצתו, המנהל המקצועי רוברטו פרננדס ואלברט סולר ערכו מסיבת עיתונאים ואישרו שהמייטי-רדס דרשו מהם 200 מיליון יורו ביום האחרון של החלון, אחרת לא תתבצע עסקה.

Soler: "Después de semanas de ofertas ayer el Liverpool nos pedía 200 millones de euros por un jugador. No pondremos en riesgo el Club"

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) September 2, 2017

סולר אמר: "לא רצינו להיכנס לחלון ההעברות עם כזו אינפלציה. בדרך כלל זה נורמלי שהמועדונים הגדולים הם שחקנים גדולים בשוק, אבל לא בכזה מצב. אחרי שבועות של הצעות שהגשנו, אתמול (ביום האחרון של החלון) ליברפול ביקשה מאיתנו 200 מיליון יורו כדי למכור את קוטיניו. אנחנו לא נסכן את המועדון עם עסקאות כאלה. זה מועדון שמנוהל על ידי האוהדים ולא נשים אותו בסיטואציה כזו".


המנהל המקצועי פרננדס הוסיף: "יש לנו צוות נהדר והשחקנים שהצטרפו יעזרו לנו כדי להישאר באותה רמה ולהתחרות על כל התארים".



קוטיניו. לפחות עד חודש ינואר הוא יישאר בליברפול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי