נחשף סרטון מעדות רונאלדו, ארבלואה: אסור לריאל למעוד יותר

רונאלדו
רונאלדו | AFP

בפרסומים שכבר עלו בספרד טען הפורטוגלי: "הכל אצלי כמו ספר פתוח, רוצה לחזור לאנגליה". מגן העבר רמז: "השופטים טועים רק לצד אחד"

(גודל טקסט)
בפורטוגל המשיכו היום (שני) להתעסק בעתידו של כריסטיאנו רונאלדו. סרטון מהעדות שנתן בבית המשפט בפרשת העלמות המס המשיך לגרוס כי לכוכב נמאס והוא מחפש עזיבה חזרה לאנגליה.


"החיים שלי הם כמו ספר פתוח, אני לא יכול להסתיר שום דבר. זה יהיה מגוחך מצידי להסתיר. אף פעם לא היו לי בעיות כשהייתי באנגליה, הייתי רוצה לחזור לשם. אני לא מבין הרבה בנושאים האלה, האנשים שלי תמיד אמרו לי שהכל מסודר. אני בכלל לא יודע מה אני עושה כאן", אמר בסרטון בתיעוד שכבר נחשף בעבר.




השמועות סביב רונאלדו מאז הפרשה על העלמות מס בין השנים 2011-14 בגובה 14 מיליון יורו גרמו לכוכב להצהיר לאורך הפגרה כולה על חוסר שביעות הרצון שלו. עיקר הטענות הן כלפי התמיכה של ריאל בו במהלך הפרשה והרצון שהמועדון יעמוד בתשלום הקנס.


במקביל, מגן העבר של ריאל, אלברו ארבלואה שפרש בקיץ התייחס למעידות של הבלאנקוס לאחרונה: "זה יותר מדי עבור מועדון כזה. השופטים טועים וזה קשה לא לטעות, אבל הם לא יכולים לטעות לצד אחד בלבד", רמז לעבר ברצלונה.



זידאן, ירים את החניכים? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי