בנזמה: כבוד עבורי להמשיך ולהשתייך למועדון הטוב בעולם

בנזמה
בנזמה | טוויטר

חלוץ הבלאנקוס ימשיך עד 2021 במסגרת המדיניות של המועדון להאריך חוזה לכל שחקני המפתח. קדמו לו איסקו, קרבחאל ומרסלו

(גודל טקסט)
 "אני גאה להמשיך וללבוש את המדים של ריאל מדריד", כך אמר כארים בנזמה חלוץ הבלאנקוס אחרי שהאריך את חוזהו במדי אלופת אירופה עד 2021, "אני מודה למועדון על התמיכה והאמון בי ואעשה הכל למען הצלחת הקבוצה. האלה מדריד!". הצרפתי צייץ אחר כך בעצמו והוסיף: "זה כבוד עבורי להמשיך ולהשתייך למועדון הטוב בעולם. תודה לכולם".


בנזמה חתם על חוזה חדש ויקבל שבעה מיליון יורו לעונה. הצרפתי הגיע לברנבאו ביולי 2009 מליון תמורת 35 מיליון יורו ויחד עמו הגיעו באותו קיץ גם כריסטיאנו רונאלדו וקאקה. מכאן שעד תום חוזהו ישלים החלוץ 12 שנים בריאל מדריד. הארכת החוזה של בנזמה ממשיכה את המדיניות של החתמת הכוכבים בחוזים ארוכי טווח. קדמו לבנזמה בתקופה האחרונה, איסקו, דני קרבחאל ומרסלו.




ב-257 הופעות ליגה יש לבנזמה לא פחות מ-122 שערים במדי הבלאנקוס. כמו כן הוא זכה במדיה בשתי אליפויות ספרד ושלוש אליפויות אירופה. העונה ממשיך בנזמה לחפש את שער הליגה הראשון שלו ולמעשה הוא לא כבש מה-16 באוגוסט אז כבש לרשת ברצלונה בסופרקופה.


@Benzema: "I feel very happy and proud and I'm going to give everything for this shirt. Thanks to everyone for their support. HalaMadrid!" pic.twitter.com/3YcclG5tSV

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) September 21, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי