בשורות טובות לג'ורדי: ויאריאל נעצרה עם 0:0 מול אספניול

ויאריאל
ויאריאל | AFP

אחרי שלושה ניצחונות ותשעה שערים בליגה ובליגה האירופית לא מצאו שחקני הצוללת הצהובה את הרשת. סלטה וחטאפה סיימו ב-1:1

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

 ויאריאל, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים בליגה האירופית (חמישי, 22:00 שידור ישיר בספורט1) נעצרה אחרי רצף של שלושה ניצחונות כשסיימה ב-0:0 בבית מול אספניול מהתחתית. שחקני הצוללת הצהובה היו טובים מהיריבה אבל לא הפסיקו להחמיץ. וכך אחרי חמישה מחזורים מדורגת ויאריאל במקום השביעי עם שבע נקודות מ-15 אפשריות.

בדקה ה-11 קופחה יריבת מכבי תל אביב כשהשופט התעלם מהכשלה של סאמו קסטאייחו ברחבה. בהמשך באו החמצות של מנואל טריגאורס, סדריק בקאמבו וקאסטייחו עצמו ששמרו על התוצאה מאופסת. וכך אחרי שכבשו תשעה שערים בשלוש המשחקים האחרונים (1:3 בבית על בטיס, 0:3 בחוץ על אלאבס ו-1:3 בבית על אסטנה בליגה האירופית) נותרה הרשת של אספניול נעולה והרצף נעצר.

סלטה ויגו – חטאפה 1:1
המארחת ממשיכה לאכזב בעוד העולה החדשה מוכיחה כמו ג'ירונה ולבאנטה שהיא לא באה מתכוונת להיות בשר תותחים בליגה. מקסי גומס סיים מתפרצת יפה של סלטה בדחיקה מקרוב פנימה כבר ה-25. בעוד המארחת מחזיקה יותר בכדור יצאה חטאפה לשלל מתפרצות משלה אחת מהן בדקה ה-86 היתה קטלנית. כדור רוחב של אלברו גררו מימין לשמאל חתך את כל הגנת סלטה ואנחל רודריגס הגיע במרוצה והרים בחצי גובה את הרשת, 1:1.


צ'מה. שער ענק (טוויטר)

לבאנטה – ריאל סוסיאדד 0:3
אם חטאפה וג'ירונה עומדת בכבוד לבאנטה פשוט דוהרת. העולה החדשה עדיין בלתי מנוצחת אחרי חמישה מחזורים וצמודה בצמרת (מקום 5) ליריבה העירונית ולנסיה עם תשע נקודותץ. צ'מה ירה כדור אדיר מהאוויר לרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והוריד את המארחת להפסקה ביתרון 0:1. שער ענק.

הבאסקים היו עסוקים במחצית השנייה בניסיוניות להשוות אבל חטפו את ה-0:2 בדקה ה-75 כשחוסה מוראלס פרץ לרחבה הוכשל וביצע בעצמו במדויק את הפנדל.  דייגו יורנטה בלם סוסיאדד קיבל צהוב שני וסיים את המשחק בעבירה סמוך לרחבה ואניס ברדי, שחקן נבחרת מקדוניה, סובב את הכדור החופשי פנימה, 0:3. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי