לא מוכנה למכבי ת"א: ויאריאל הובסה 4:0 אצל חטאפה

ויאריאל
ויאריאל | AFP

צמד של אנחל רודריגס, חוסה מולינה ומרקל ברגרה השפילו את הצוללת הצהובה בפחות מ-45 דקות. אספניול הביסה 1:4 את לה קורוניה. שני מורחקים ושער ניצחון של זאזה ב-2:3 המשוגע של ולנסיה על סוסיאדד

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
ויאריאל הובסה 4:0 היום (ראשון) במדריד מול העולה החדשה חטאפה וגלשה עד תחתית הטבלה ונראתה מאוד לא מוכנה  למשחק ביום חמישי בנתניה מול מכבי תל אביב במחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי רצף של שלושה ניצחונות לא הצליחו השחקנים של לכבוש כבר 210 דקות.


אספניול הביסה במשחק מוקדם את לה קורוניה 1:4 ליקטה שבע נקודות בשלושה משחקים ונמלטה מהתחתית. כעת משחקים לאס פלמאס ולגאנס, אייבר וסלטה ויגו וב-21:45 הקרב המרכזי של המחזור: סוסיאדד תארח את ולנסיה.




חטאפה – ויאריאל 0:4

אחרי מחצית מאופסת הבינה העולה החדשה שמדובר בקבוצה צוללת ושחקניה החלו לרקוד על המגרש. בדקה ה-54 הגביה המארחת קרן, קאלה המבשל ואנחל רודריגס הכובש שיחקו כדורעף עם הראש והכדור נחת ברשת, 0:1. בדקה ה-65 ניסה אלברו להחזיר כדור אחורה לשוער וחוסה מולינה השתלט על הכדור וגלגל פנימה, 0:2. חלפו שלוש דקות ומגן חטאפה הגביה מימין למרקל ברגרה שנגח מחמישה מטרים, חופשי לגמרי, לרשת, 0:3. בעוד שחקני ההגנה של ויאריאל כבר חושבים על הטיסה לתל אביב הגיעה הדקה ה-92. פייסל פאחר הגביה כדור חופשי אלכסונית לשער ורודריגס נגח בקלות כדי להשלים צמד, 0:4.


אספניול – לה קורוניה 1:4
הקטאלונים עלו ליתרון 0:2 ממחדלים תוך 21 דקות בהגנת האורחים. כבר בדקה החמישית כדור רוחב של ויקטור סאנצ'ס מצא את ליאו בפטיסטאו חופשי ברחבת החמש והברזילאי נגח פנימה. בדקה ה-21 מצא כדור רוחב נוסף את רגלו של אלחנדרו אריבאס, בלם הגליסיאנים, ומשם לרשת.



בקאמבו. חושב על מכבי ת"א (AFP)


האורחים חזרו למשחק במחצית השנייה והפעילו לחץ רצוף על שער אספניול וכבר בדקה ה-53 באו על שכרם כשלואסיאנו פרץ נפלא משמאל והעביר רוחב אותו הרשית סלסו בורגס. אלא שבעוד לה קורוניה מחפשת את השווויון נפל השער מהעבר השני. אריבאס הכשיל את מורנו שדייק בפנדל וקבע 1:3. הגליסיאנים נשברו וספגו שוב מרגלי מורנו בתוספת הזמן והשלים 1:4 וניצחון גדול לקבוצה הקטנה של בארסה.


אייבר – סלטה ויגו 4:0

ניצחון יקר לגליסאנים שברחו מעט מהתחתית. אחרי מחצית מאופסת אנחל העניק יתרון בדקה ה-54, חורחה מולינה נעץ את השני בדקה ה-64 ואחרי שלוש דקות מרקל ברחארה הוסיף את השלישי. בתוספת הזמן אנחל סגר עניין עם הרביעי.



ריאל סוסיאדד – ולנסיה 3:2

העטלפים השיגו את ניצחונם השני ברציפות, שסימונה זאזה שוב הוא המושיע עם שער ניצחון. ולנסיה עלתה למקום השלישי ביחד עם סביליה ועקפה את ריאל מדריד. סוסיאדד נשארה עם 10 נקודות במקום השביעי. רודריגו העלה את ולנסיה ליתרון בדקה ה-26, אך סוסיאדד לא בזבזה זמן וכבר בדקה ה-33 אלוסטונדו נגח את השוויון.


המחצית השנייה הייתה מלאת אירועים, ובדקה ה-55 וידאל ניצל מסירת אמן של סולר והקפיץ באלגנטיות מעל רולי. הטירוף המשיך לאחר ארבע דקות כשאויארזבאל שוב איזן את התוצאה עם בעיטה שטוחה וחזקה לפינה הימנית. המומנטום של סוסיאדד נעצר כשזובלדיה ספג צהוב שני וכרטיס אדום. קונדוגביה מוולנסיה ראה צהוב שני וכרטיס אדום כעשר דקות לאחר מכן. זאזה שוב היה האיש של ולנסיה שקבע את שער הניצחון בדקה ה-85 ושלח את העטלפים לחגוג.


סימונה זאזה. האיש של ולנסיה (AFP)
סימונה זאזה. האיש של ולנסיה (AFP)


משחקים נוספים:

לאס פלמאס – לגאנס 2:0

(קלאודיו בובו 47, חבייר אראסו 90)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי