חזר לספרד: פאקו אייסטראן מונה למאמן לאס פלמאס

בדרך החוצה? פאקו
בדרך החוצה? פאקו | צילום: gettyimages

מאמן מכבי תל אביב לשעבר גבר על חורחה אלמירון וזכה במשרה הנחשקת שפינה מנולו מארקס המפוטר. הבכורה ביום ראשון בקאמפ נואו מול ברצלונה

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

פאקו אייסטראן חוזר לליגה הספרדית. אחרי תקופה קצרה ולא כל כך מוצלחת בוולנסיה, היום (רביעי) אקס מכבי תל אביב חזר ל"לה ליגה" וחתם בלאס פלמאס.

הקבוצה הספרדית פיטרה את מנולו מארקס וברשימה של ראשי המועדון היו בין השאר פרנק דה בור, אייטור קראנקה ופרננדו היירו, אבל כאמור מאמן מכבי ת"א לשעבר בסופו של דבר גבר על חורחה אלמירון, מאמנה של לנוס הארגנטינאית, בדו-קרב בין שני המועמדים הסופיים למשרה.

פאקו בן ה-54 זכה עם מכבי ת"א בטרבל בעונת 2014/15, אך לא המשיך בתפקידו בעקבות חילוקי דעות עם ג'ורדי קרויף. לאחר מכן עבר לאמן במקסיקו ובמרץ 2016 מונה למאמן ולנסיה במקומו של גארי נוויל, אך פוטר מתפקידו כעבור שבעה חודשים ומאז לא חזר לאמן.

לאס פלמאס כעבור שישה מחזורים מדורגת במקום ה-15 עם שש נקודות במאזנה, ניצחה את מלאגה ובילבאו, אך גם הפסידה לוולנסיה, אתלטיק בילבאו, סביליה ולגאנס. הבכורה של פאקו תהיה כבר ביום ראשון, ב"קאמפ נואו" במשחק חוץ מול ברצלונה.


פאקו אייסטראן במעמד החתימה בלאס פלמאס (אתר רשמי)

המאמן הבאסקי הוזכר לאחרונה כמועמד גם לאימון קולורדו ראפידס מליגת ה-MLS. הקבוצה מדנבר מדורגת במקום ה-11 והאחרון בקונפרנס המערבי וזקוקה לאיש מקצוע שיחלץ אותה מהתחתית – אולם אייסטראן זכה למשרה נחשקת יותר וחזר לספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי