ברצלונה סימנה את קיין, וודברן ואריקסן, פאקו אלקאסר מבוקש

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | צילום: Gettyimages

מוליכת הליגה הספרדית כבר חושבת קדימה ופוזלת אל עבר שני כוכבי טוטנהאם, כמו גם אל הכישרון המבטיח של ליברפול. פלורנטינו פרס: "לא את הליגה הספרדית בלי ברצלונה"

(גודל טקסט)

ברצלונה חווה פתיחת עונה חיובית, ועל רקע זה בקאמפ נואו כבר חושבים קדימה. על פי "דון באלון", הקטאלונים סימנו לעצמם מטרת רכש צעירה ומבטיחה בדמות הכישרון הצעיר של ליברפול – בן וודברן.

הוולשי בן ה-18 ערך את הופעת הבכורה במדים האדומים כבר בעונה שעברה, והשנה כבש גם שער בכורה מרהיב במדים הלאומיים של נבחרת הדרקונים, אך כזכור כשל במשימה להעפיל למונדיאל 2018 ברוסיה.

וודברן כבר קושר בעבר לבלאוגרנה, אך ליברפול התעקשה על שירותיו וסירבה לשחררו. כפי שהוכיחה בקיץ סביב סאגת פיליפה קוטיניו, ברצלונה לא מוותרת בקלות על מטרות הרכש שלה ומעניין יהיה לראות מה יהיו ההתפתחויות בנושא לקראת חלון ההעברות בינואר. אגב קוטיניו, בספרד דווח כי ברצלונה סימנה מטרות חדשות במקומו של הברזילאי, ומדובר בכריסטיאן אריקסן והארי קיין מטוטנהאם.

וודברן במדי וויילס. כמה ברצלונה תתאמץ בשבילו?
וודברן במדי וויילס. כמה ברצלונה תתאמץ בשבילו? (AFP)

ומזה שבא לזה שהולך. במקביל דווח בספרד כי חלוץ בארסה, פאקו אלקאסר, מבוקש בסאות'המפטון, ליל וסלטה ויגו. לפי "ספורט", הספרדי רואה את עצמו ממשיך בקטאלוניה ומעוניין להישאר. עוד דווח בעיתון על מאבק ראש בראש של מוליכת הליגה הספרדית עם ריאל מדריד על לינקולן קוראה, הכישרון בן ה–16 מפלמנגו. כוכב אחר מהקבוצה הברזילאית, ויניסיוס ג'וניור, צפוי להצטרף לבלאנקוס והאלופה מאמינה שזה ישחק לטובתה במאבק על קוראה.

בנושא אחר, נשיא המועדון המדרידאי – פלורנטינו פרס, דיבר על המצב בפוליטי העדין בספרד: "אני לא רואה את ספרד בלי קטאלוניה ולא את הליגה הספרדית בלי ברצלונה. המצב מדאיג אותי אבל יש לי ביטחון בממשלה שתפתור את הבעיות בדרך הטובה ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי