ג'ירונה גברה על דפורטיבו לה קורוניה 1:2, בישול לקאיודה

ג'ירונה
ג'ירונה | טוויטר

הקבוצה הקטאלונית השיגה ניצחון חשוב ועקפה את יריבתה בטבלה, אקס מכבי נתניה סידר את שער הניצחון לפרוטו. אספניול וריאל סוסיאדד נפרדו ב-1:1

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בליגה הספרדית הסתיים הערב (שני) שג'ירונה השיגה ניצחון חשוב על דפורטיבו לה קורוניה 1:2. הקבוצה הקטאולנית השיגה את שלושת הנקודות החשובות משערים של אדאיי ופרוטו, שפרס רק צימק את התוצאה. בנוסף, אספניול וריאל סוסיאדד נפרדו ב-1:1.



ריאל סוסיאדד – אספניול 1:1
משחק נטול מעוף התנהל בין הקבוצה מהחבל הבאסקי לקבוצה מקטאלוניה, וסוסיאדד התמקמה במקום התשיעי עם 14 נקודות לעומת אפסניות שנמצאת במקום ה-13 עם 10 נקודות. לאו באפטיסטאו העלה את הסגולים-לבנים ליתרון כבר בדקה התשיעית, אבל יירמנדי השווה בדקה ה-69 מבישול של חנוזאח.

CRÒNICA | 1-1: Punt d'esforç. El #RCDE suma un nou empat a domicili gràcies a un gol de Baptistao https://t.co/xCqmuyWCWYpic.twitter.com/4qguKfcTa8

— RCD Espanyol (@RCDEspanyol) October 23, 2017

דפורטיבו לה קורוניה – ג'ירונה 2:1
הקבוצה האנדלוסית הפגינה משחק חלש באצטדיונה הביתי, ולכן התדרדרה למקום ה-16 עם 8 נקודות. מנגד, הקטלאונים יכול להיות מרוצים מהשלוש נקודות החשובות ונמצאים במקום ה-15 עם 9 נקודות. אדאיי העלה את האורחים ליתרון מפנדל בדקה ה-25. דפור קיבלה גם היא פנדל בדקה ה-51, כשפרס תירגם אותו לשער. ההכרעה הגיעה בדקה ה-71 כשלארי קאיודה, שחקן מכבי נתניה בעבר, בישל לפרוטו את שער הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי