ברצלונה מצאה כוכב חדש, ארנאיס: "חלום לשחק עם הכוכבים"

חוסה ארנאיס
חוסה ארנאיס | טוויטר

השחקן בן ה-22 כבש בהופעת הבכורה במהלך ה-0:3 על מורסיה בגביע המלך וזכה למחמאות מוואלוורדה: "הוא רואה רק את השער". נציגי המועדון נפגשו עם סוכנו של קוטיניו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ברצלונה אולי לא הפגינה כדורגל ענק במהלך ה-0:3 על מורסיה אמש (שלישי) בשלב 32 הגדולות של הגביע הספרדי, אבל דווקא במשחקים כאלה צצים כוכבי העתיד. מי שלקח את ההזדמנות הוא חוסה ארנאיס בן ה-22 שכבש בהופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת. ב"מונדו דפורטיבו" התלהבו מהיכולת של המחליפים והכתירו את פאקו אלקאסר, ג'רארד דאולופאו וארנאיס כ'טרידנטה החדש'. במדריד דווקא החמיאו למאמן ו"מארקה" כתב: "עם ארנסטו ואלוורדה הכל נראה קל".

ארנאיס, המשחק בברצלונה ב' בליגה השנייה, הגיע בקיץ האחרון מוויאדוליד תמורת 3.4 מיליון יורו וכבר כבש ארבעה שערים בליגה. ואלוורדה שיבח את המצטיין במשחק: "הוא בתוכניות שלי לקבוצה בעתיד. אני מקווה שהוא יוכל לעזור לנו. הוא שחקן שמקבל את הכדור ורואה רק את השער. הוא אולי משחק בברצלונה ב', אבל מקווה שעשה צעד ראשון לקראת הקבוצה הראשונה". המאמן היה מרוצה גם מהשער הראשון של אלקאסר, שכבש שער ראשון העונה: "חשוב שכבש, כי יותר קשה לכבוש את הראשון מאשר את השני והשלישי למרות שהוא לא שיחק הרבה העונה".

ארנאיס עצמו סיפר: "לשחק עם הקבוצה הראשונה של ברצלונה זה חלום. לכבוש ולנצח זה עוד יותר מתוק. אני אזכור את המשחק הזה לתמיד. מקווה שבגומלין אוכל לשחק בקאמפ נואו ועם כמה מהגדולים של בארסה". לפי החוזה שנחתם מוך ויאדוליד שיתופו של השחקן בקבוצה הבוגרת יעביר לקופת ויאדוליד מאה אלף יורו.

בתוך כך פורסם ב"מונדו דפורטיבו" שליברפול עשויה לדרוש 150 מיליון ליש"ט על פיליפה קוטיניו. לפי העיתון המועדון עובד לאט ובזהירות כדי לנסות לסגור את ההעברה בינואר. לפי הידיעה נפגשו ראשי ברסה בטקס "דה בסט" עם קיה ג'ורבשיאן, אחד מסוכניו של הברזילאי וזה שאחראי על המגעים עם ליברפול. המועדון רוצה לסגור את העסקה כבר בפתיחת חלון ההעברות ולא לחכות לרגע האחרון.

חוסה ארנאיס. בארסה מצאה כוכב חדש (טוויטר)
חוסה ארנאיס. בארסה מצאה כוכב חדש (טוויטר)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי