מי אם לא מסי: הפרעוש העניק 0:2 לברצלונה על בילבאו

ליונל מסי
ליונל מסי | צילום : GettyImages

הארגנטינאי סיפק החמצה מטורפת ותיקן כשכבש את היתרון, פאוליניו הכפיל במשחק החוץ. ולנסיה גברה 1:2 על אלאבס, אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 עם ויאריאל ונותרה במקום הרביעי, 1:2 לסביליה על לגאנס

(גודל טקסט)
המחזור העשירי בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם ארבעה משחקים. ולנסיה המשיכה את הדהירה עם ניצחון על אלאבס, אתלטיקו מדריד ו-ויאריאל נפרדו ב-1:1. ברצלונה ניצחה את אתלטיק בילבאו 0:2 ב"סן מאמס", בצל הכרזת העצמאות של קטאלוניה, ובמשחק המאוחר של הערב ניצחה סביליה 1:2 את לגאנס.



אתלטיק בילבאו – ברצלונה 2:0
הקטאלונים הגיעו ל-28 נקודות והגדילו את הפער בראש הטבלה לארבע נקודות מוולנסיה שבמקום השני, הבאסקים נשארו במקום ה-11 עם 11 נקודות. בדקה ה-21 סוארס השאיר כדור לליונל מסי ברחבה שעבר את קפה, נשאר לבדו מול שער ריק אבל בעט לקורה והחוצה. בדקה ה-37 אלבה שלח מסירת רוחב מדוייקת מאגף שמאל אל מסי ברחבה, הפרעוש בעט בנגיעה ומצא את הרשת.


שחקני בילבאו הגיעו במחצית השנייה למספרי מצבי הבקעה קורצים, אך אנדרה טר-שטגן היה דרוך ומנע מאריץ אדוריס וחבריו את שער השוויון. בתוספת הזמן של המשחק מתפרצת של מסי, סוארס ופאוליניו הסתיימה במסירה של הארגנטינאי אל האורוגוואי שבעט בנגיעה, קפה הדף את הכדור אל רגליו של הברזילאי שכבש בקלות מול שער חשוף.

Leo #Messi#AthleticBarçapic.twitter.com/ytYn3dnE91

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) October 28, 2017

אתלטיקו מדריד – ויאריאל 1:1
הקולצ'ונרוס כבשו, ירדו למגננה ושילמו מחיר כבד. התיקו הביתי מנע מהם לעלות זמנית למקום השלישי על חשבון ריאל מדריד. אנחל קוראה קיבל מסירה מאנטואן גריזמן, פרץ וכבש את הרביעי שלו העונה בדקה ה-61, אבל אז המקומיים נעלמו וקרלוס באקה העניש עם שער נגיחה תשע דקות לסיום אחרי קרן של סאמו קסטייחו. תיקו שלישי של אתלטיקו בארבעת המשחקים האחרונים ומשחק ליגה רביעי ברציפות שהיא לא מצליחה לכבוש יותר משער בודד. ויאריאל התאוששה מההפסד המביך לפונפרדינה בגביע המלך ובגדול היא ממשיכה במגמת השיפור מאז מינויו של חאבי קאייחה למאמן.

⏱ 46' | 0-0 | ¡Comienza la segunda parte! ¡VAMOS!#AtletiVillarreal#AúpaAtletipic.twitter.com/4AFjgxLisr

— Atlético de Madrid (@Atleti) October 28, 2017

דפורטיבו אלאבס – ולנסיה 2:1

מי באמת מסוגל לעצור את העטלפים? ולנסיה רשמה היום ניצחון שביעי ברציפות, והיא רחוקה (זמנית) רק נקודה מברצלונה. סימונה זאזה הרותח כבש שער כבר בדקה ה-34 מבישול של אנדרס פריירה. מדובר בשער השמיני שלו בחמשת המחזורים האחרונים. המארחת הצליחה להפתיע וחזרה למשחק בזכות שיתוף פעולה של צמד האקסים של ולנסיה. מוניר אל חדאדי מצא את אלכסיס (49), שהתגבר על השומר שלו ונגח פנימה. 15 דקות הספיקו לאורחת, והיא שוב כבשה. רודריגו ניצל טעות של רודריגו אלי, דייק מהנקודה הלבנה וסידר לוולנסיה ניצחון חשוב כשהיא אחת משלושת הקבוצות היחידות בליגה הספרדית שעדיין לא הפסידו העונה, יחד עם ברצלונה ואתלטיקו מדריד. אלאבס עדיין עם שלוש נקודות בלבד העונה. 


CRÓNICA | Este @valenciacf no se cansa de ganar y vence al @Alaves (1-2) ☺

https://t.co/UZBmlixeqWpic.twitter.com/6jjnHdc5ld

— Valencia CF (@valenciacf) October 28, 2017



סביליה  – לגאנס 1:2
שלושה משחקים ברציפות לא הצליחו לנצח האנדלוסים, אחד מהם הסתיים בתבוסה צורמת בליגת האלופות, ואז הגיע ה-0:3 על קרטחנה בגביע. הערב הם שבו למסלול הניצחונות גם במסגרת הליגה, הודות ל-1:2 על מי שנחשבת למפתיעת העונה בספרד עד כה.


וויסאם בן ידר היה הראשון למצוא את הרשת אחרי 20 דקות, אלא שלגאנס חזרה למשחק מפנדל מפוקפק שניצל אלכסנדר שימנובסקי, מי שגם ספק נדחף ברחבה בדקה ה-48. האנדלוסים הגיבו במהרה ובדקה ה-54 היה זה פבלו סראביה שהניף את הרגל מכ-22 מטרים, פגש את החיבורים והכריע את המשחק. סביליה טיפסה בזכות הניצחון למקום החמישי עם 19 נקודות במאזנה, לגאנס במקום השביעי עם 17 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי