רשמית: הקלאסיקו ייערך בשבת ה-23 בדצמבר בשעה 14:00

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום: AFP

ההתאחדות הספרדית הודיעה על מועד המפגש בין ריאל מדריד לברצלונה. גורצקה הודיע שהוא מעוניין לשחק רק בבארסה, והורה לסוכנו להפסיק את המו"מ עם קבוצות אחרות. בספרד בטוחים: "אם לא קוטיניו, יגיע שחקן אחר"

(גודל טקסט)

ההתאחדות הספרדית הודיעה רשמית שהקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, שייערך בסנטיאגו ברנבאו במחזור ה-17, יתקיים ביום שבת ה-23 בדצמבר בשעה 14:00, בהזדמנות של הקטאלונים לנקום באלופת ספרד על ההפסד הכפול ב"סופר קופה".

מדובר במועד טעון יחסית, מאחר שרק יומיים לפני כן, ב-21 בנובמבר, יתקיימו הבחירות לפרלמנט בקטאלוניה ויום לפני כן, ב-22 בחודש, תארח אספניול את אתלטיקו מדריד.

בתוך כך, על פי "מונדו דפורטיבו" לאון גורצקה קיבל החלטה – קשר שאלקה לא מעוניין לעזוב את קבוצתו לשום מועדון שהוא לא ברצלונה, והא עדכן בכך את סוכנו שניהל מו"מ עם מועדונים כגון באיירן מינכן, ליברפול ויובנטוס.

לאון גורצקה
לאון גורצקה. רוצה לעבור רק למקום אחד (AFP)

גורצקה שוחח בנושא עם שוערה הגרמני של בארסה, מארק אנדרה טר שטגן והאחרון יעץ לו להגיע לקאמפ נואו, ונראה שהגעתו לא תלויה בשאלה אם פיליפה קוטיניו יחתום בברצלונה. על פי העיתון, ירג נויבאואר, סוכנו של השחקן כבר הגיע לפחות ארבע פעמים בחודשים האחרונים לברצלונה על מנת לדון בנושא.

אגב קוטיניו, בספרד דווח כי הקשר הברזילאי, שקושר גם לפאריס סן ז'רמן, מוכן לשמוע הצעות אך ורק מברצלונה, והוא מחכה לחלון ההעברות בינואר על כדי להעלות את בקשת העזיבה שלו עוד פעם בפני יורגן קלופ.

קוטיניו וקלופקוטיניו וקלופ. מה יקרה בינואר? (AFP)

מאמנה הגרמני של ליברפול לא מעוניין למכור את הכוכב שלו, אך כבר הביע את חששו לקראת החלון בעוד חודשיים ואמר: "אני לא יודע מה יקרה כשהחלון ייפתח מחדש". מנגד בעיתוני ספרד הסבירו לו יותר בנחרצות: "ברור שקוטיניו חולם ללבוש את המדים של בארסה, הוא יודע שרכבות מסוג זה לא חולפות בתדירות גבוהה, ואחת הוא כבר החמיץ".

בשורה התחתונה על פי "מונדו דפורטיבו", ארנסטו ואלוורדה חושק במספר 10 האדום כמחליף לאנדרס אינייסטה, אך אם היוזמה שוב תיכשל בינואר הוא יחפש שחקן אחר. היתרון על פני פ.ס.ז' בחלון הקרוב הוא העובדה שסגנית אלופת צרפת לא יכולה להחתים שחקנים עקב חוקי הפייר פליי של אופ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי