ואלוורדה: אנטואן גריזמן שחקן נהדר, נראה בעתיד מה יהיה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

בתקשורת הקטלונית מדווחים כי מאמן ברצלונה מעוניין באוזיל, שחוזהו בארסנל לקראת סיום. גם די מריה, טוליסו וגורצקה עדיין על הכוונת של המוליכה הספרדית, שהתייחסה לשמועות על רכישת הצרפתי של אתלטיקו

(גודל טקסט)
כבר יותר משנה ששמו של פליפה קוטיניו נקשר עם מעבר אפשרי לברצלונה, אחרי הסאגה הארוכה בקיץ נדמה כי הקטלונים בדרך למציאת מחליף. בשל הקשיים במשא ומתן עם ליברפול, בקאמפ נואו שוקלים ברציפות פנייה לארסנל לגבי מסוט אוזיל, כך מדווחים היום (שישי) בתקשורת בברצלונה. הגרמני, שכיכב במדי ריאל מדריד ומסיים את חוזהו אצל התותחנים, יהיה ראשי לנהל משא ומתן עם מי שירצה החל מה-1 בינואר. הקטלונים, שנחושים לחזק את הסגל כבר בינואר, מוכנים לשלם לארסנל דמי העברה כדי לצרפו כבר בתחילת 2018.


עוד בשנה שעברה ברצלונה עקבה מקרוב אחרי מעמדו של אוזיל תחת ארסן ונגר, אך הפעם הוא זוכה לתמיכה גורפת הרבה יותר מצד ארנסטו ואלוורדה. המאמן רואה בקשר מחליף ראוי לאנדרס אינייסטה, לעומת העובדה כי הוא בן 29. מלבד אוזיל, גם שמם של ליאון גורצקה ואנחל די מריה, שמעמדו נפגע בפאריס סן ז'רמן, נמצאים על הכוונת.




במקביל, שם נוסף שנמצא חזק על הכוונת של ברצלונה לפי הדיווחים בימים האחרונים הוא אנטואן גריזמן, שסעיף השחרור שלו מאתלטיקו מדריד יעמוד בקיץ הקרוב על 100 מיליון יורו. מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נשאל על האפשרות שהצרפתי יצטרף ואמר: "מדובר בשחקן נהדר,  אבל כרגע אני משתמש בשחקנים שיש לי. אנחנו נראה בעתיד".



גריזמן. בעונה הבאה בברצלונה? ואלוורדה לא הכחיש (AFP)


בינתיים, מועמד חדש הצטרף לרשימה של רוברטו פרננדס. המנהל הספורטיבי, שידוע בחיבה שלו לשחקנים ששיחקו בליגה הצרפתית, מחכה להתפתחויות בנוגע לקורנטין טוליסו. הקשר הצרפתי, שגדל בליון, עבר הקיץ לבאיירן מינכן אך מתקשה להתאקלם. בברצלונה כבר גיששו לגבי הקשר האחורי, אך עדיין לא ברור האם ההעברה תצא אל הפועל במועד ההעברות הקרוב או בקיץ.


וכיצד המוליכה הספרדית תממן את כל העסקאות הללו? בהנהלה קיבלו החלטה לוותר על מספר שחקנים שממעטים לשחק כבר בחודש ינואר. בטווח הקצר המטרה תהיה לסיים את ההתקשרות עם ארדה טוראן ותומאס ורמאלן המאכזבים. 


Mesut Ozil en la órbita del Barcelona, según informa la portada del viernes de El Mundo Deportivo. ¿Creés que sería un socio ideal para Messi? pic.twitter.com/za5QTxBlpp

— SportsCenter (@SC_ESPN) November 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי