רונאלדו: כשאני לא מבקיע, גם בבית שואלים מה קרה לי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד התראיין לל'אקיפ והתייחס לבצורת: "לא כועס על מי ששואל אותי על זה". וגם: זינדין זידאן, המטרות בעתיד, ההשוואה לפ.ס.ז' והמשפחה: "חיים בלי ילדים לא שווים כלום"

(גודל טקסט)

רגע לפני הדרבי מול אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו בשבת, כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו התראיין ל"ל'אקיפ" ודיבר על על זינדין זידאן, בצורת השערים המטרות שלו ועוד. הראיון המלא צפוי להתפרסם מחר בעיתון הצרפתי.

העוצמה של פאריס סן ז'רמן בעקבות ההחתמות בקיץ האחרון: "אני לא חושש מפ.ס.ז'. אנחנו אלופי אירופה שנתיים ברצף ומגנים על התואר שלנו. צריכים לכבד את זה. אני חושב שכבר הוכחנו שכשאנחנו צריכים להיות מוכנים, אנחנו מוכנים".

כשהוא לא כובש: "אני לא כועס על אנשים ששואלים אותי על זה. הכי מוזר זה כששואלים אותי בבית מה קרה. כשאני לא כובש, אמא שלי שואלת אותי למה וגם הבן שלי, אחותי ואחי שואלים אותי: 'מה קרה לך?'".


כריסטיאנו רונאלדו. מקבל ביקורת גם בבית (AFP)

השאפתנות שלו: "כשאני משחק, אני רוצה לזכות בכל דבר שאני יכול. כרגע, החלום שלי הוא כדור זהב חמישי. בשנה הבאה יהיה אחד אחר להשיג".

זינדין זידאן: "הוא כמוני, לא מתעצבן".

המשפחה והילדים: "אני מאוד שמח להיות מוקף בהם. אני אוהב את הילדים האלה. אני אגיד לכם דבר אחד, חיים בלי ילדים לא שווים כלום".


שמח להיות מוקף במשפחה (הפייסבוק הרשמי של כריסטיאנו רונאלדו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי