כמו BBC ויותר טוב מניימאר: המספרים המדהימים של פאוליניו

פאוליניו
פאוליניו | צילום AFP

הברזילאי כבר עם שער בכל 102 דקות ומדורג שלישי בטבלת הכובשים של הקבוצה. טוראן נפגש עם המנכ"ל וביקש: "רוצה לעזוב". וגם: הפתרון המפתיע להיעדרות של פיקה מול ולנסיה ופ.ס.ז' רוצה לגנוב את הכישרון הגדול

(גודל טקסט)

לפי דיווחים בטורקיה ארדה טוראן נפגש היום (שני) עם מנכ"ל ברצלונה פפ סגורה וביקש ממנו לאפשר לו לעזוב בקלות בינואר ולא לדרוש דמי העברה מוגזמים: "אני רוצה לעזוב". הקשר הטורקי הגיש מספר הצעות שקיבל ואמר: "בארסה הוא המועדון הכי טוב בעולם והיה לי כבוד לשחק פה. אני גאה להיות בקבוצה, אבל זה הזמן שלי לעזוב".

המאמן ארנסטו ואלוורדה קבע את הסגל למשחק ביום רביעי בטורינו מול יובנטוס, כשהפנים החדשות יהיו של השוער אדריאן אורטולה. ג'רארד פיקה, שייחסר בקרב הצמרת מול ולנסיה בשל צהובים, צפוי לפתוח בהרכב. הקטאלנים מתכוונים להגיש ערעור על הצהוב החמישי שספג ב-0:3 על לגאנס במחזור האחרון. ההיעדרות של פיקה מצטרפת לפציעה של חאבייר מסצ'ראנו ובצוות המקצועי לא רוצים לתת לתומאס ורמאלן (שיחק רק 180 דקות העונה) לפתוח בכזה משחק חשוב ולכן ישנה אפשרות שלוקה דין יוסט למרכז ההגנה.

בצד החיובי נמצא פאוליניו. בתקשורת הקטאלונים לועגים לריאל מדריד וטוענים שהקשר הברזילאי, שעל רכישתו ב-40 מיליון יורו התעוררו ביקורות קשות, כבש ארבעה שערים בדיוק כמו שלישיית ה-BBC. פאוליניו מדורג שלישי בטבלת הכובשים של ברצלונה אחרי ליאו מסי (12) ולואיס סוארס (5). קצב השערים של הקשר עומד על שער בכל 102 דקות, לעומת כריסטיאנו רונאלדו (720), קארים בנזמה (570) וגארת' בייל (183). אפילו לניימאר יש רקורד פחות טוב עם שער בכל 115 דקות.

בסוגיית הרכש, מתחזקים הדיווחים בכלי התקשורת בקטלוניה על רכישתו המתקרבת של נביל פקיר מליון אם עסקת פליפה קוטיניו לא תצא אל הפועל. גם ריאל מדריד הוזכרה כמתעניינת, אבל השחקן המוכשר מעדיף להגיע לקאמפ נואו.

ארדה טוראן. הגיע הזמן לעזוב (gettyimages)
ארדה טוראן. הגיע הזמן לעזוב (gettyimages) 

בעניין אחר, האם פאריס סן ז'רמן בדרך לגניבה נוספת מבארסה? המגזין הצרפתי "פראנס פוטבול" טוען שהקבוצה מעיר האורות חושקת בטקפוסה קובו היפני. השחקן בן ה-16 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ב"לה מאסיה" ולמרות ההתעניינות מצד הענקית הצרפתית, בקטלוניה לא מתכוונים לוותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי