ברצלונה מציעה למסוט אוזיל כ-350 אלף ליש"ט בשבוע

אוזיל. יזכה לשדרוג ניכר
אוזיל. יזכה לשדרוג ניכר | Gettyimages

התקשורת הספרדית כבר דיווחה על מעברו האפשרי של קשר ארסנל תמורת 20 מיליון ליש"ט כבר בינואר, כעת גם בממלכה מיישרים קו עם אותם פרסומים. גם ירי מינה מתקרב

(גודל טקסט)

בתקשורת הספרדית פורסם בתחילת השבוע על כך שברצלונה תציע בינואר הקרוב 20 מיליון ליש"ט על קשר נבחרת גרמניה וארסנל מסוט אוזיל שמסיים בתום העונה את חוזהו אצל התותחנים, אבל כעת גם בממלכה מתייחסים לכך ברצינות ועוסקים באפשרות שהמעבר המדובר אכן ייצא אל הפועל.

הקטלונים היו שמחים לצרף את פיליפה קוטיניו מליברפול, אבל הסכומים האסטרונומיים שדורשת ליברפול עבור הברזילאי מטרפדים את העסקה וכעת נראה שארנסטו ואלוורדה יסתפק בקשר הגרמני שיגיע במחיר די מגוחך לאור חוזהו המסתיים, שיאפשר לו לעזוב את לונדון ללא תמורה בקיץ.

העובדה שהוא יגיע במחיר כה זול מאפשרת לאוזיל לדרוש סכומי עתק ולפי הפרסום בארסה מוכנה לשלם לו 350 אלף ליש"ט (כ-390 אלף יורו) לשבוע, בדיוק הסכום שהוא ביקש מארסנל שלא מוכנה לשלם סכומי שכר בגבהים כאלו כדי לא לערער את היציבות בחדר ההלבשה. בימים האחרונים פרסמו מספר כלי תקשורת באנגליה כי גם מנצ'סטר יונייטד לא אמרה נואש בניסיון לצרף את אוזיל.


ונגר ואוזיל. דרכיהם ייפרדו כבר בינואר? (Gettyimages)

ארסנל צריכה להחליט כרגע האם היא תחייב את אוזיל להישאר עד סוף החוזה ותאבד אותו ללא דמי ההעברה בקיץ הקרוב או שאכן תבחר לנצל את ההזדמנות להכניס מעט כסף לקופתה ותמכור כבר בינואר. המנג'ר ארסן ונגר נשמע מיואש כשנשאל על אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס, שגם כן מסיים חוזה בקיץ 2018: "איזה שליטה יש לי על כל הנושא? יש לכל שחקנים סוללה של יועצים וסוכני שחקנים שמנהלים להם את העניינים. אף אחד לא יודע מה יקרה כשהם יסיימו את החוזה. מה שחשוב לי זה לשחק טוב ביום ראשון בברנלי".

עוד בברצלונה, המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס המריא לברזיל כדי לסגור את העברת הבלם הקולומביאני ירי מינה מפלמייראס. בשלב זה לא ברור אם מינה יגיע בינואר. לברצלונה יש סעיף שמאפשר לה לרכוש את השחקן עבור 10 מיליון יורו בחורף ובקיץ הבא ב-9 מיליון יורו, אבל גם קבוצות מהבונדסליגה ומהפרמייר-ליג רוצות את השחקן שכנראה יעזוב את ברזיל רק בקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי