עוד יזכה לשדרוג: דויד לואיז במו"מ עם ריאל מדריד

דויד לואיז
דויד לואיז | AFP

הברזילאי של צ'לסי, שאיבד את מקומו בהרכב ואף ישב ביציע, לא בתוכניות של קונטה ולא מן הנמנע שיימכר כבר בחלון ינואר ויצטרף לבלאנקוס, כך על פי רדיו "RMC"

(גודל טקסט)

"רדיו מונטה קרלו", הנחשב למקור די אמין, מפרסם היום (שלישי) שהברזילאי דויד לואיז, שחזר לצ'לסי בעונה שעברה ובשבועות האחרונים נקלע למשבר ביחסים עם המנג'ר אנטוניו קונטה, במו"מ עם ריאל מדריד.

לואיז אמנם סובל בשבועות האחרונים מפגיעה ברגלו וחלק מהמשחקים הוא החמיץ בשל כך, אבל גם קונטה הודה באחת ממסיבות העיתונאים שדויד לואיז הציג יכולת טקטית רעה ובשל כך איבד את מקומו בהרכב ואף ישב ביציע.

ריאל מדריד רחוקה כיום שמונה נקודות הפרש מברצלונה בליגה הספרדית, מחפשת לרענן את הסגל במעט בחלון הקרוב. אחרי הצהרתו של קונטה לאחר המשחק מול מנצ'סטר יונייטד, בו ישב הברזילאי ביציע, אז אמר שעתידו של השחקן בצ'לסי לא ברור, מחירו עשוי לצנוח משמעותית.


דויד לואיז ביציע. מחירו יצנח וריאל מדריד תנצל זאת? (AFP)

אם אכן יעבור לריאל מדריד בחורף הקרוב, לא יוכל דויד לואיז לשחק במדי הבלאנקוס בליגת האלופות ויעמוד לרשות הבלאנקוס במשחקי הליגה והגביע בלבד. לואיז בן ה-30 כאמור חזר לצ'לסי בקיץ שעבר תמורת כ-40 מיליון יורו, שנתיים אחרי שנמכר מצ'לסי לפאריס סן ז'רמן תמורת 50 מיליון ליש"ט, מה שבזמנו הפך אותו לשחקן ההגנה היקר בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי