0:2 לחטאפה על לאס פלמאס, ריאל סוסיאדד יצאה מהמשבר

חטאפה כובשת
חטאפה כובשת | טוויטר

ספרד: קלה ונ'דיה כבשו עבור העולה החדשה ושמרו אותה במאבק על הכרטיס לאירופה. הבאסקים חגגו עם 1:3 על סביליה, שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)
שני משחקים נערכו וייערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-17 שלפני פגרת חג המולד בספרד, מחזור שהחל בשלישי ויסתיים בשבת (14:00) עם הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה בברנבאו. חטאפה ניצחה 0:2 את לאס פלמאס. מאוחר יותר, ריאל סוסיאדד רשמה 1:3 על סביליה והעמיקה את המשבר של האנדלוסים. 



חטאפה – לאס פלמאס 0:2
שתי קבוצות בכיוונים מנוגדים נפגשו ב"אלפונסו פרס" במדריד. המארחת והעולה החדשה חולמת על הליגה האירופית, בעוד האורחים מהאיים הקנריים רק רוצים לשרוד עוד עונה בליגה. ואכן תוך רבע שעה הובהרו יחסי הכוחות כשחטאפה עלתה ל-0:2 ושמרה על התוצאה עד הסיום. חוליית ההגנה של המארחת היתה אחראית לשער הראשון בדקה השישית שהמגן דמיאן סוארס הגביה לרחבה והבלם קאלה נגח לרשת. כעבור תשע דקות  התקנא המגן השמאלי פאצ'וקו אנטונס בסוארס, חרש על הקו והעביר למרכז ואמת' נ'דיה הסנגלי הרשית את ה-0:2. הניצחון קידם את חטאפה למקום השביעי, מרחק נקודה מוויאריאל השישית, בעוד לאס פלמאס נותרה במקום האחרון.


ריאל סוסיאדד – סביליה 1:3 

המשבר של האנדלוסים מעמיק, בזמן שהמארחת הצליחה לקטוע רצף בן שישה משחקים ללא ניצחון בכול המסגרות. איניגו מרטינס, ששמו נקשר לאחרונה עם מעבר למנצ'סטר סיטי וברצלונה, כבש בדקה ה-17 ונתן לסוסיאדד יתרון. וויסאם בן יידר החזיר את האנדלוסים לעניינים בדקה ה-45, אך דווקא איגור זוביילדה המחליף הכריע עם שער בדקה ה-76 (פחות מדקה אחרי שנכנס כמחליף), עוד מחליף נכנס לרשימת הכובשים כאשר קרלוס ולה חתם בדקה ה-90 מבישול של מרטינס. סוסיאדד עם 23 נקודות, סביליה מאבדת גובה והיא עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכול המסגרות. 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי