נייקי הודיעה: קוטיניו מוכן להדליק את קאמפ נואו

קוטיניו
קוטיניו | AFP

הספונסרית הרשמית של ברצלונה כתבה באתר הרשמי: "בואו לרכוש את החולצה של הקוסם", מאוחר יותר ההודעה נמחקה. בכיר ב"סקיי ספורט" רשם: "הכל תלוי בהצעה". בקבוצה מעוניינים להגדיל את סעיף השחרור של אומטיטי

(גודל טקסט)
עוד רמז לחתימה המתקרבת של פליפה קוטיניו בברצלונה. באתר הרשמי של נייקי, הספונסרית של הקטלאנים, נכתב: "קוטיניו כבר מוכן להדליק את קאמפ נואו. בואו לרכוש את החולצה עם שמו של הקוסם בברצלונה". יותר מאוחר ההודעה הורדה מהאתר. בליברפול ממשיכים לטעון שהם לא מעוניינים למכור את הכוכב הברזילאי למרות הצעה של 115 מיליון יורו.


בתוך כך, בבארסה מעוניינים לשדרג את חוזהו של סמואל אומטיטי ולהגדיל את סעיף השחרור שלו שעומד על כ-60 מיליון יורו. הבלם הצרפתי מחזיק בחוזה עד 2021 ובקבוצה מוכנים להאריך אותו לפחות בשנה נוספת ולהגדיל את סעיף השחרור ל-100 מיליון יורו ויותר. כזכור, בימים האחרונים נטען שמנצ'סטר יונייטד מנסה לפתות את הבלם הצרפתי לעבור לשורותיה.




"ספורט" מדווח שפלמייראס דורשת סכומי כסף גבוהים יותר על ירי מינה הקולומביאני. שתי הקבוצות כבר סיכמו שניתן יהיה לרכוש אותו בתשעה מיליון יורו מקיץ 2018 וברצלונה הציעה עוד שני מיליון יורו כדי לסכם את העסקה עכשיו, אבל נוכח המחירים שמשלמים כעת בשוק על סכומי הגנה אפשר להבין את הסיבה שהברזילאים דורשים סכום גבוה יותר. בקבוצה יודעים שבארסה תקבל עשרה מיליון יורו על מכירת חאבייר מסצ'ראנו בינואר ולכן הם רוצים תוספת זהה למחירו של השחקן המוכשר, בברצלונה מנגד מקווים שמחירו הכולל לא יעבור את ה-14 מיליון יורו.


If you check out Nike's UK website, this comes up.

Coutinho to Barcelona a done deal?#LFC#FCBpic.twitter.com/RFrNmeGuZu

— Sacha Pisani (@Sachk0) December 31, 2017


גיאם בלאגה
, המומחה לכדורגל הספרדי בלוג ב"סקיי ספורט" האנגלי, צייץ הבוקר כמה הסברים לגבי המצב בין פיליפה קוטיניו לברצלונה. לדבריו הקטאלנים רוצים לרכוש את הברזילאי של ליברפול ואנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד עד לקיץ, אבל כל עוד לא תגיע הצעה ברורה על קוטיניו במרסיסייד לא ידונו כל כך. לדבריו הצעה כזאת לא הוגשה עד כה למרות כל הפרסומים. כמו כן, בלאגה מכחיש שבליברפול הבטיחו לקוטיניו שבקיץ הם יימכרו אותו, אם יסכים להישאר העונה בקבוצה בדומה ללואיס סוארס: "הכל תלוי בהצעה של ברצלונה", רשם בלאגה.


בנוסף, הבהיר שלא ברור אם בארסה תוכל לרכוש את גריזמן וקוטיניו. לדבריו: "אם ירצו לעשות זאת יצטרכו למכור, לפי ההערכה שלו, לפחות שמונה שחקנים בגלל הפייר פליי של פיפ"א". כ-80 אחוז מהכסף שברצלונה מוציאה מועבר לתשלום משכורות.


On Coutinho. There has been no meetings with Barcelona, FCB have put no new offer (yet), LFC have put no price to him, there was no promise from LFC to him to sell him now, LFC are not forced to sell, but… pic.twitter.com/nzYkt0KcK7

— Guillem Balague (@GuillemBalague) December 31, 2017


בלאגה הסביר שכעת ליברפול נשמעת מרוככת יותר באשר לפיליפה קוטיניו, לאחר שיורגן קלופ אמר במסיבת עיתונאים: "שום דבר לא נמשך לנצח. תמיד יש פיתרון". במקרים קודמים קלופ היה נחרץ שקוטיניו לא עוזב.


FCB want Griezmann and Coutinho, but can they pay for both? Not as it stands. They need to sell around eight players between now and the summer to reduce the huge wage bill (over 80% of income) and have transfer money available.

— Guillem Balague (@GuillemBalague) December 31, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי