רונאלדו: רוצה לפרוש בריאל מדריד, אבל אני לא הבוס

רונאלדו
רונאלדו | Getty

בראיון ל"אס", גילה הכוכב הפורטוגלי את תוכניותיו לעתיד, בצל רצונו לשדרג את חוזהו באלופת אירופה: "אני מדבר על המגרש, ושם אמרתי לכל". ריאל מדריד תשבור שיא מועדון על שוער

(גודל טקסט)
העיתון "אס" פרסם היום (שלישי) כמה ציטוטים של כריסטיאנו רונאלדו שמבהירים יותר את הכיוון שאליו הוא הולך: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד ולפרוש בקבוצה, אבל אני לא הבוס שמנהל אותה", אמר הפורטוגלי, לו חוזה עד 2021, אבל הוא מעוניין להאריך ולשדרג אותו. רונאלדו מרוויח כיום 24 מיליון יורו נטו, אבל רוצה בחוזה החדש 40 מיליון יורו לעונה.


"אני מדבר על כר הדשא בלבד ושם אמרתי את כל מה שיש לי לומר", הוסיף כוכב ריאל מדריד בראיון. "מה שהשגתי מאז התחלתי לבעוט בכדור ברחובות מאדיירה פשוט עצום. התברכתי בכישרון, אבל עבדתי קשה כדי להפיק את המיטב מזה ואנשים רבים עזרו לי". רונאלדו רוצה להיות כמו פושקאש ששיחק עד גיל 39 בבלנקוס, אבל סביר יותר כמו אלפרדו די סטפנו ששיחק עד גיל 37 ו-11 חודשים ואחריו חנטו, נשיא הכבוד הנוכחי של המועדון שעשה זאת בגיל 37 ו-שבעה חודשים.



על 2017 אמר רונאלדו: "הייתה לי שנה מדהימה בכל הקשור לזכייה בתארים. סיימתי את העונה עם 53 שערים וזה לא רע עם כל הפציעות שהיו לי. אני רוצה להקדיש את הרגע הזה למשפחה שלי מבלי לשכוח את אלה שהאמינו בי. אני מתכוון למאמנים, החברים והמנהלים שתמכו בי מאז הייתי ילד. אני חייב גם להודות לכל העוקבים אחריי ברשתות החברתיות".


¡Buenos días! Aquí tenéis la portada de AS del 2 de enero de 2018 pic.twitter.com/ZfKOe1tYC6

— AS (@diarioas) 2 בינואר 2018

בתוך כך, ריאל מדריד מתכוננת לרכוש את שוער אתלטיק בילבאו קפה אריסבלאגה, שיהיה השוער הכי יקר בתולדות הבלאנקוס. המועדון מבירת ספרדת ישלם עבורו את סעיף השחרור שעומד על 20 מיליון יורו כשלפי מספר דיווחים הסכום עשוי לצמוח גם ל-25 מיליון יורו כמחווה טובה לבילבאו. בעשור האחרון רכשה הקבוצה רק חמישה שוערים, שעלו ביחד 25.75 מיליון יורו. על איקר קסיאס, ששיחק 16 עונות ו-510 משחקים, לא שילמה ריאל מדריד כמובן.


במאה הנוכחית הגיעו לבירת ספרד רק ססאר סאנצ'ס, יז'י דודק, דייגו לופס, קיילור נבאס וקיקו קאסייה כשכולם נרכשו על ידי פלורנטינו פרס, ורק דודק הפולני הובא על ידי הנשיא הקודם רמון קלדרון. לפי החישובים, ריאל מדריד הוציאה רק 1.6 אחוז מתקציב הרכש שלה על שוערים ביחס לעמדות האחרות, עליהן השקיעה מיליארד וחצי יורו. ססאר נרכש מויאדוליד ב-2000/1 (ב-6.25 מיליון יורו), דודק הגיע מליברפול בעונת 2007/8 (12 משחקים). דייגו לופס עלה 3.5 מיליון יורו ונרכש בעונת 2012/13 מסביליה (62 משחקים), קיילור נבאס מקוסטה ריקה נרכש אחרי מונדיאל 2014 מלבאנטה ב-10 מיליון יורו (116 משחקים) וקיקו קסיאה הגיע מאספניול ב-15/16 ועלה שש מיליון יורו (36).



קפה. השוער היקר בתולדות המועדון? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי