התשובה של ריאל מדריד לקוטיניו: הזאר, קיין או ניימאר

פלורנטינו פרס עם זינדין זידאן
פלורנטינו פרס עם זינדין זידאן | AFP

"הפעמונים מצלצלים בברנבאו בעקבות הרכש של ברצלונה", מדווחים כלי התקשורת בספרד. פלורנטינו פרס רוצה לצרף לפחות גלאקטיקו אחד, זידאן שומר על קור רוח. וגם: יהלום בן 17 על הכוונת

(גודל טקסט)

מה תהיה התשובה של ריאל מדריד לרכש המאסיבי של ברצלונה? קצת קשה להאמין שדווקא הקבוצה הקטלאנית הפכה לקבוצה שרוכשת גאלקטיקוס בשלוש השנים האחרונות (ניימאר, דמבלה, קוטיניו) בעוד שבריאל מדריד מסתפקים בצעירים. הבעיה במועדון היא חילוקי הדעות בין זינדין זידאן לפלורנטינו פרס על נחיצות הרכש כאן ועכשיו. זידאן מעדיף לחכות לקיץ ולא מאמין ברכש לחוץ בינואר.

נשיא המועדון לעומת זאת מעוניין להביא כבר עכשיו את אדן הזאר מצ'לסי, שוקל את אופציית הארי קיין בקיץ הקרוב ובעיקר מתעקש על ניימאר בקיץ 2019. לפי "מארקה" פרס 'מאוהב' בניימאר והחליט לעשות הכל כדי להביא אותו בעידן שלאחר כריסטיאנו רונאלדו. המאמן לעומת זאת שומר על קור רוח וגם לא רוצה להביא את שוער אתלטיק בילבאו, קפה, שלפי כל הדיווחים כבר סיכם את תנאיו. המאמן הצרפתי אמר במסיבת העיתונאים האחרונה שנבאס הוא השוער הטוב ביותר עבורו. עם זאת, זיזו מוכן לשמוע על רכישת אדן הזאר מצ'לסי, איתו הוא מחזיק במערכת יחסים חמה.

לפי "דון באלון" אדידס עשויה לנסות לעזור לריאל מדריד לרכוש את הארי קיין מטוטנהאם בקיץ הקרוב. החלוץ הוא המטרה העיקרית של פרס לקיץ 2018, אבל טוטנהאם רוצה לנצל את הלחץ של הבלאנקוס ועשויה לדרוש סכום כמעט דמיוני של 300 מיליון יורו. באיטליה גם הוזכר שמו של פאולו דיבאלה.

"דיאריו גול" כתב שכל פעמוני האזעקה בסנטיאגו ברנבאו מצלצלים אחרי שברצלונה צפויה לרכוש גם את אנטואן גריזמן בקיץ הקרוב כאשר תשלם עבורו 100 מיליון יורו שהם סעיף השחרור שלו, ומכינה כבר עתודות לשחקנים בגיל מתבגר כמו אנדרס אינייסטה ולואיס סוארס.

ניימאר. פרס מאוהב (AFP)
ניימאר. פרס מאוהב (AFP)

לצד הרצון לצרף גלאקטיקוס, במדריד לא זונחים את פרויקט הצעירים. השחקן שנמצא על הכוונת של אנשי המקצוע במועדון הוא פראן טורס בן ה-17 מוולנסיה שמשחק כקשר באגף ימין וכבר עלה כמחליף בשורות העטלפים. לריאל יש אופציה לרכוש אותו ב-25 מיליון יורו.

אדן הזאר. זידאן רוצה דווקא אותו (gettyimages)
אדן הזאר. זידאן רוצה דווקא אותו (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי