פרס לרונאלדו: אין לי אפילו יורו אחד כדי לשדרג אותך

פרס רונאלדו
פרס רונאלדו | AFP

נשיא ריאל מדריד רציני? בספרד מדווחים כי פרס הבהיר לכוכב מדוע לא יוכל לקיים את הבטחתו לשפר את תנאיו עם חוזה חדש. רונאלדו יצטרך לשלם 14.7 מיליון יורו למס הכנסה

(גודל טקסט)
המרדף של רשויות המס אחרי כריסטיאנו רונאלדו נמשך, כך מדווחים היום (ראשון) בתקשורת הספרדית. על פי 'AS' המקומי, מס ההכנסה בבירה הספרדית דורש מהכוכב 14.7 מיליון יורו על העלמת מס, בעקבות פרסומת שהשתתף בה ב-2014. הפרסומת שודרה אך ורק ביפן, ועדיין בספרד דורשים תשלום של 45 אחוזים מהתשלום אותו קיבל הפורטוגלי.


עורך דינו של רונאלדו, חוסה אנטוניו קוצ'יאן, תקף וגרס בפני הרשויות כי מדובר ברדיפה. בנוסף, נציגו של הכוכב מתקשה להבין מדוע רונאלדו צריך לשלם לרשויות בספרד, על פרסומות ששודרו במדינות אחרות. כזכור, כוכב ריאל מדריד הואשם בעבר בהזרמת כסף לבן לחשבונות שהוא פתח באיי הבתולה, אירלנד ושווייץ וב-2014 הוא הספיק לשלם 22.7 מיליון יורו מס בעקבות רווח של 150 מיליון יורו, אותו הרוויח במשך 12 שנה מהשימוש בזכויות שמו.



בתוך כך, בספרד חשפו היום פרטים אודות הסכסוך של רונאלדו ופלורנטינו פרס. על פי הדיווח, נשיא ריאל הבהיר לכוכב כי הוא אינו מסוגל לקיים את הבטחתו לשדרג את ההסכם של רונאלדו. הסיבה – הקשיים הכלכליים של ריאל מדריד. "אין לי אפילו יורו אחד כדי לשדרג אותך", סיפר פרס לפורטוגלי. במקביל, נדמה כי הביקורת הקשה של רונאלדו על הנשיא החריפה בעקבות הרצון להיפטר בקיץ מפפה, חאמס רודריגס, פאביו קונטראו ואלברו מוראטה. 
 

#HalaMadrid
¡Muchas felicidades a @marcoasensio10 quien hoy cumple 22 años! pic.twitter.com/E2QLUSTKoR

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 21 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי