"החתימה בברצלונה היא ההחלטה הכי טובה בקריירה שלי"

טר שטגן לא מרוצה. יהפוך לשוער היקר בהיסטוריה?
טר שטגן לא מרוצה. יהפוך לשוער היקר בהיסטוריה? | צילום: gettyimages

המוליכה תתארח אצל אספניול לדרבי רותח (ראשון, 17:15), טר שטגן מאושר והחמיא לוואלוורדה: "ההערות שלו תמיד בונות". קוטיניו הבהיר: "עוד לא התאקלמתי", ארתור צפוי להצטרף ולצאת להשאלה בקבוצה אירופית אחרת

(גודל טקסט)
ברצלונה תתארח מחר (ראשון, 17:15) אצל אספניול, לדרבי רותח בליגה הספרדית. מדובר במפגש השלישי בין שתי היריבות הגדולות בתוך שבועיים, ואחרי ההעפלה של המוליכה אל חצי גמר גביע המלך, היא תנסה להחזיר על ההפסד הקודם שלה בקורניאה אל פראט. ברצלונה הפסידה רק חמישה מתוך 49 המפגשים האחרונים, והמוקד יהיה שוב על פיליפה קוטיניו. הקשר, ששיחק בעבר אצל התוכים כמושאל מאינטר, סיפר לקראת המשחק: "זה הולך להיות משחק קשה ומיוחד בשבילי. יש לי זיכרונות יפים מאספניול, אני עוד מתאקלם בברצלונה". מי שישוב לסגל הוא אנדרה גומש, שהחלים, ויעמוד לרשותו של ארנסטו ואלוורדה.


לואיס סוארס, שהרשית מול ולנסיה בחצי גמר גביע המלך, נמצא בכושר הבקעה נהדר. החלוץ כבש 16 שערים ב-18 המשחקים האחרונים. אם סוארס יבקיע גם בדרבי, הוא ישבור שיא עם שער משחק תשיעי ברציפות בליגה עם שער אחד לפחות. אחרי שמועד ההעברות ננעל, בהנהלת ברצלונה נחושים להשלים את הארכת חוזהו של סמואל אומטיטי. התכנון הוא כי הבלם יחתום עד 2023, עם סעיף שחרור של 200 מיליון יורו (140 מיליון יורו יותר מהסעיף הנוכחי שלו). בגזרת החיזוק, ארתור צפוי להצטרף. ברצלונה מעוניינת בקשר, אך צפוי להשאיל אותו כדי שיוכל להתאקלם בכדורגל האירופי. עדיין לא ברור האם העסקה תושלם, אך בברזיל גורסים כי הקשר מוכן לקחת את הסיכון ולחתום בברצלונה, כדי לחזור אליה מחושל יותר.



מאוחר יותר, מארק אנדרה טר שטגן התראיין ל'ספורט' המקומי וסיפר: "אני רוצה להישאר כאן לתמיד. ההחלטה לחתום בבארסה הייתה הטובה ביותר בקריירה שלי, ואני מזדהה עם המועדון בצורה טוטאלית. העבודה עם ואלוורדה מיוחדת, כי הוא מדבר בצורה ישירה ומנסה לשפר כל שחקן. ההערות שלו תמיד בונות. אני מאושר שיש לנו את ג'רארד פיקה בסגל, הוא דמות עם אישיות מיוחדת. פיקה זה מה שברצלונה צריכה".


יחתום על החוזה? אומטיטי (GETTY) 

La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… EL PISTOLERO. pic.twitter.com/rATUcxN7cc

— El 10 (@el10blaugrana) 2 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי