קלופ מועמד לרשת את זידאן, איקרדי יעדיף את מוריניו?

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

בספרד מדווחים כי מאמן ליברפול על הכוונת של ריאל מדריד וכבר סימן רשימת חיזוק הכוללת את החזרתו של חאמס. החלוץ פגוע ופוזל לעבר מנצ'סטר יונייטד. קרבחאל ייעדר מול פ.ס.ז' אחרי שהערעור בעניינו נדחה

(גודל טקסט)
אופ"א הודיעה היום (שלישי) כי היא דחתה את הערעור של ריאל מדריד בנוגע לדניאל קרבחאל. כזכור, המגן הואשם כי ספג כרטיס צהוב במכוון מול אפואל ניקוסיה כדי להיעדר מול בורוסיה דורטמונד ולאפס את מאזן הכרטיסים הצהובים שלו לקראת שמינית גמר ליגת האלופות. באופ"א רתחו מזעם את ההתנהלות של קרבחאל, ובחרו לדחות את הערעור של אלופת אירופה.


המשמעות היא כי המגן ייעדר מהמשחק הראשון של ריאל מול פאריס סן ז'רמן, בתקווה לסייע לקבוצתו להעפיל לשלב הבא בגומלין. עדיין לא ברור האם זינדין זידאן יבחר לתת אמון באשרף חכימי הצעיר או יעניק את עמדת המגן הימני לנאצ'ו פרננדס.



בינתיים, דייויד בקהאם התייחס ליחסי הכוחות לקראת הקרב הגדול ביותר בשמינית גמר האלופות: "ריאל מאוהבת בליגת האלופות וזה הרגע שלה לזרוח. שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו רק מחכים למשחקים כאלה. קשה לי לבחור את מי אני רוצה לראות ברבע הגמר, כי גם ריאל וגם פ.ס.ז' יקרות לליבי. ביליתי ארבע שנים במדריד ועוד תקופה בפאריס. אני אוהב את שני המועדונים, עבור פ.ס.ז' זכייה בליגת האלופות העונה תהיה מיוחדת הרבה יותר".


הזמן שלהם? רונאלדו וראמוס (AFP) 


גם מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס, סיפר את הזווית שלו לקראת המשחק הגדול בשמינית הגמר: "הגיוני ונורמלי שריאל עוברת תקופה קשה. הם לא חיזקו את הסגל אחרי שזכו באלופות שנתיים ברציפות, אבל יש להם שחקנים צעירים וטובים. אי אפשר לזלזל בפ.ס.ז', יש להם הרבה יותר ניסיון מאשר הצרפתים. אני מאמין שריאל תעבור את פ.ס.ז'. גם שזכינו בתואר ב-1998 סיימנו רק במקום הרביעי בלה ליגה". 


בינתיים, בספרד עוסקים בעתידו של מאורו איקרדי. חלוץ אינטר סומן כיעד המרכזי של הבלאנקוס, אך כעת נדמה כי מנצ'סטר יונייטד נכנסה למאבק על שירותיו של הארגנטינאי. על פי 'דון באלון', איקרדי חש נבגד אחרי שהאמין כי יחתום במדריד במהלך חלון ההעברות של ינואר והוא יעדיף את האפשרות לשחק תחת ז'וזה מוריניו.


האחרון הודה לאחרונה כי השדים האדומים לא זקוקים לחיזוק בחלק הקדמי, וגם עשויים לאבד את זלאטן איברהימוביץ', אולם ייתכן כי האפשרות לצרף את איקרדי יכולה לטרוף את הקלפים. הבלאנקוס כבר נערכים למכירתו של קארים בנזמה, שהוצע בקיץ ליונייטד, ארסנל וטוטנהאם. התרנגולים עשויים לשקול מחדש את צירופו של הצרפתי, על פי הדיווח של 'דיארו גול' כאשר גם יובנטוס הוזכרה בהקשר של החלוץ. 


דיווח נוסף גורס כי יורגן קלופ סומן כאחד המועמדים לרשת את זידאן. 'דון באלון' גורס כי הגרמני עשוי לדרוש להחזיר את חאמס רודריגס אם ימונה לתפקיד, ואף העביר לפלורנטינו פרס רשימת שחקני חיזוק בהם הוא מעוניין. הקולומביאני גילה שיפור משמעותי מאז המעבר לבאיירן מינכן, וכבש גם מול מיינץ. לאחרונה היינקס החמיא לחאמס:"לא קל להתאקלם בליגה אחרת, מדינה אחרת וכדורגל שונה. חאמס הצליח לשחק בצורה מצוינת, וברור שהוא לא היה מאושר מהמצב שלו בריאל. עכשיו, שהמצב רוח שלו איכותי – הוא גם משחק טוב יותר".  


יעדיף את מנצ'סטר? איקרדי (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי