רק 7 מאתלטיקו: תיקו שני ברציפות לברצלונה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

הקטלאנים הופתעו בקאמפ נואו עם 0:0 מול חטאפה המשתפרת ולא כבשו בפעם השנייה בלבד ב-20 המשחקים האחרונים. שער של סראביה סידר 0:1 לסביליה על ג'ירונה ושמירה על המקום ה-6 בליגה. 1:3 לוולנסיה בדרבי

(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בליגה הספרדית המשיך היום (ראשון) כשסביליה גברה 0:1 על ג'ירונה, ברצלונה סיימה ב-0:0 מול חטאפה, סלטה ויגו ואספניול נפרדו ב-2:2 ו-ולנסיה גברה על לבנאטה 1:2 בדרבי.

סביליה – ג'ירונה 0:1

אחרי התבוסה 5:1 לאייבר בשבוע שעבר, האנדלוסים שמרו על המקום השישי על חשבון ג'ירונה, שעלולה לאבד את המקום השלישי. האורחים מקטלוניה החמיצו פנדל בדקה ה-43 ושילמו על כך בדקה ה-46 כששער של פאבלו סראביה שהקפיץ מעל השוער מתוך הרחבה הספיק לקבוצתו של וינצ'נזו מונטלה כדי להבטיח ניצחון ליגה אחרי שני משחקים.

 


ברצלונה – חטאפה 0:0 
הפתעה גדולה בקאמפ נואו. הקטלאנים רשמו תיקו שני ברציפות והפער בפסגה מאתלטיקו מדריד השנייה הצטמצם לשבע נקודות בלבד. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה שלטה לחלוטין במשחק, אבל עוסמאן דמבלה, ליאו מסי ופיליפה קוטיניו לא הצליחו להכניע את ויסנטה גואיטה המצוין. הקבוצה מפרברי מדריד סיימה בתיקו רביעי ברציפות ומנעה מהמוליכה לכבוש בפעם השנייה בלבד ב-20 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.


תוצאות נוספות

סלטה ויגו – אספניול 2:2
לסלטה: מקסימיליאנו גומס (32, 80). לאספניול: לאו בפטיסטאו (10), ג'רארד מורנו (87).
ולנסיה – לבנאטה 1:3

לוולנסיה: סאנטי מינה (17), לוסיאנו וייטו (65) ודני פארחו פנדל (89). ללבאנטה: סרחיו פוסטיגו (18). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי