כבר שלישית: 1:3 לריאל מדריד בלי רונאלדו בלגאנס

קאסמירו
קאסמירו | AFP

הכוכב קיבל מנוחה ובהיעדרו היו אלה קאסמירו וראמוס בפנדל העניקו לבלאנקוס ניצחון ליגה שלישי ברציפות, אחרי שבוסטינסה העלה את המארחת ליתרון מוקדם. הבלם האורח גם שבר שיא: 163 צהובים

(גודל טקסט)
גם ללא כריסטיאנו רונאלדו (מנוחה), מרסלו, טוני קרוס ולוקה מודריץ' (פצועים) נקמה ריאל מדריד בלגאנס עם 1:2 במגרשה של מי שהדיחה אותה מהגביע. אגב, גם בגביע ניצחו הבלאנקוס בלגאנס 0:1, אבל הפסידו 2:1 בברנבאו והודחו.


לוקאס ואסקס כבש ובישל ולקח את ההזדמנות שקיבל מזינדין זידאן בשתי ידיים, מה שאי אפשר לומר על תיאו הרננדס, איסקו ומתיאה קובאצ'יץ שנדבקו בחולשה הכללית בעיקר במחצית השנייה בה יכולה היתה לגאנס להשיג את השוויון. ריאל השלימה ניצחון ליגה חמישי בשישה משחקים והתבססה במקום השלישי. המארחת רשמה הפסד שלישי ברציפות ונותרה במקום ה-13.




דווקא המארחים עלו ל-0:1 כבר בדקה שישית כשגבריאל נגח כדור קרן לאחור, בוסטינסה דחק את הכדור ברגלו לעבר הרשת, קאסייה הדף אך המגן לא ויתר, כרע על ברכיו ושלח עם הראש בגובה הדשא ונגח פנימה. הבלאנקוס הגיבו תוך חמש דקות בכדור עומק של קאסמירו לעברו של לוקאס ואסקס שזרק מגן ובעט לפינה הרחוקה, 1:1. ואסקס החזיר עם בישול משלו לקשר ברזילאי שקבע מקרוב מהפך ו-1:2 ואנחנו רק בדקה ה-30.

בדקה ה-90 הוכשל קובאצ'ביץ ברחבה וראמוס דייק מהנקודה וסגר עניין, 1:3.



לגאנס חוגגת, אבל מה לא כל יום גביע (AFP)



הבלאנקוס הורידו הילוך במחצית השנייה ולגאנס היתה יותר קרובה לשוויון אבל אז בדקה ה-90 הוכשל קובאצ'יץ ברחבה וראמוס דייק מהנקודה וסגר עניין, 1:3. אגב, הבלם רשם את עצמו בספר השיאים של הליגה הספרדית כשספג את הצהוב ה-163 שלו, יותר מכל שחקן אחר אי פעם.


Another record for Sergio Ramos! pic.twitter.com/iMVv13pU32

— B/R Football (@brfootball) February 21, 2018


ריאל מדריד: קיקו קאסייה, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, תיאו הרננדס, קאסמירו, איסקו, מרקו אסנסיו, מתיאה קובאצ'יץ', לוקאס ואסקס, קארים בנזמה (גארת' בייל 76).


 לגאנס: פיצ'ו קוויאר, דמיטריס סיובאס (מרטין מנטובאו 46), דייגו ריקו, אונאי בוסטינסה, טיטו, ג'רארד גומבאו (מרטין מנטובאו 46), גבריאל, נביל אל זאהר, עומר ראמוס (נור א-דין אמרבאט 72), חאבייר ארסו, קלאודיו בובו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי