דיווח: ריאל מדריד רוצה לצרף את מילינקוביץ'-סאביץ'

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'
סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' | Gettyimages

באלופת אירופה כבש חושבים על העונה הבאה, והקשר הסרבי הצעיר שמצטיין בלאציו עשוי להצטרף. סקולס: "יהיה קשה להשאיר את דה חאה אם ריאל תרצה אותו". ב"מארקה" ספרו חמש סיבות שיגרמו לעזיבת בייל

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תקווה להמשיך הערב את מסלול הניצחונות מול דפורטיבו אלאבס, עם כריסטיאנו רונאלדו שחזר לסגל אחרי המשחק מול לגאנס, אך ללא מרקו אסנסיו שהצטיין במשחקים האחרונים. הקשר הצעיר סובל מבעיות בשן הבינה שלו ולא התאמן גם אתמול. מי שצפוי לערוך בהרכב, 154 ימים מאז הצטרף לקבוצה, הוא דני סבאיוס שינסה להרשים את זינדין זידאן בהיעדר לוקה מודריץ' וטוני קרוס.

ואם כבר רונאלדו, הכוכב נפורטוגלי אמנם פתח רע את העונה מבחינתו, אך "אס" בדק את כיבוש השערים של החלוצים בשש הליגות הגדולות וגילה שמתחילת ינואר 2018 רונאלדו מדורג שלישי באירופה עם כיבוש של 10 שערים ורק ניימאר וסרחיו אגוארו כבשו יותר ממנו – 12 שערים. הפורטוגלי כבש שמונה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בליגה ואחריו ברשימה מדורגים לואיס סוארס, צ'ירו אימובילה, באס דוסטו וג'ונאס (9 כל אחד). 



בעניין אחר, לבלאנקוס אומנם נשאר להיאבק על זכייה בליגת האלופות, אך בהנהלת הקבוצה והצוות המקצועי כבר חושבים על מהפכה בסגל בקיץ הקרוב בעקבות הכישלון בזירה המקומית, וכ-25 עד 30 שחקנים נכנסו לרשימת המועמדים להגיע לבירת ספרד. אחד מהם הוא הקשר הסרבי של לאציו, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'.



רונאלדו. חוזר לכושר המוכר? (AFP)


הקשר בן ה-22 שמתנשא לגובה של 1.92 מטרים נחשב לאחד הכוכבים הגדולים של לאציו העונה והוא כבש עד כה תשעה שערים והוסיף שישה בישולים ב-32 משחקים בכל המסגרות. הוא אמנם חתום בנשרים עד 2021, אך כבר הוגדק בסנטיאגו ברנבאו כ"שחקן גדול ויותר ממעניין". לפי העיתון המדרידאי, הסרבי מתאים לפרופיל השחקן אותו מחפשים באלופת אירופה בשנים האחרונות, כלומר: צעיר עם עתיד מבטיח, יכול להוביל קבוצה ולשחק ולהשתלב לצד כוכבים. הוא כבר רשם יותר מ-100 הופעות ליגה בקריירה וזכה באליפות העולם עד גיל 20 עם סרביה. מילינקוביץ'-סאביץ' אגב, נולד בספרד בה שיחק אביו ניקולה מילינקוביץ' בשנות ה-90.


בנוסף, ריאל מדריד כידוע רוצה לצרף שוער בעונה הבאה כשאחד השמות הבולטים הוא דויד דה חאה, שנמצא בכושר מדהים במנצ'סטר יונייטד. קשר העבר של השדים האדומים, פול סקולס, יודע שלא יהיה קל לשמור על השוער המוכשר ובראיון ל-Goal.com אמר: "אני חושב שיהיה קשה להשאיר אותו אם ריאל מדריד תרצה אותו. הוא מן הסתם מראה שהוא הטוב בעולם ואם ריאל מדריד תרצה אותו, אפשר להבין אם ירצה ללכת לשם, עם כמה שאנחנו לא רוצים. הוא ממדריד וירצה לשחק בקבוצה שנאבקת על ליגת האלופות כל שנה". 



מי שעשוי לעזוב את ריאל מדריד בהמשך לדיווחים האחרונים הוא גארת' בייל. במאמר ב"מארקה" מנתה העיתונאית פטריסיה טרובה חמש סיבות לכך שהוולשי צריך לעזוב את בירת ספרד בקיץ הקרוב: 1. הרצון של ההנהלה לרענן את החלק ההתקפי ולפנות את הבמה למרקו אסנסיו. 2. הניתוק של בייל מהקבוצה והאדישות שהוא מפגין על המגרש. 3. הפציעות הבלתי פוסקות שלו (נפצע 25 פעמים מאז חתם בריאל מדריד). 4. חוסר העמידה בציפיות לאחר שהגיע ביורשו של כריסטיאנו רונאלדו וזוכה עתידי בכדור הזהב, אך לא נכלל אפילו ברשימת 30 המועמדים של התואר. 5. העובדה שיהיה בן 29 ביולי הקרוב וזאת אחת ההזדמנויות האחרונות של המועדון להרוויח כסף על מכירה שלו.




ראמוס. אין לו מתחרים (Gettyimages)


במקביל, ב"אס" עוסקים ב"מר כרטיסים", סרחיו ראמוסף שאמנם רשם את הופעתו ה-550 במדי אלופת ספרד, אך הפך גם לשחקן שקיבל הכי הרבה כרטיסים צהובים ב"לה ליגה" בכל הזמנים ולא ישחק הערב נגד אלאבס. עד כה קיבל הקפטן המעוטר 171 כרטיסים בליגה (כל 212 דקות), 36 (כל 268 דקות) בליגת האלופות, 20 בנבחרת ספרד (כל 570 דקות) ובאופן כללי לא פחות מ-274 כרטיסים לאורך הקריירה. עם זאת, ב-149 משחקים ראמוס לא הורחק אפילו פעם אחת, לעומת הליגה בה הורחק 19 פעמים ב-421 משחקים (על 22 משחקים). מדובר בנתונים שאותם אף אחד בליגות הבכירות באירופה לא עוקף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי