1:1 בין הואסקה לג'ירונה, 0:1 דרמטי לויאדוליד בוויאריאל

כריסטיאן סטואני
כריסטיאן סטואני | לה ליגה, רשמי

סטואני (37) ומלרו (72) קבעו את תוצאת המשחק, שני השערים הוכרעו באמצעות ה-VAR, הצוללת הצהובה רשמה הפסד שלישי העונה משער של ליאו סוארס (53) שמושאל מהצהובים ולא חגג. לבאנטה גברה על אלאבס 1:2

(גודל טקסט)
אחרי שברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד לא הצליחו לנצח, המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך גם היום (ראשון) כשג'ירונה והואסקה נפרדו ב-1:1 משני פנדלים. לאחר מכן, ויאדוליד גברה 0:1 בחוץ על ויאריאל ולבאנטה ניצחה בביתה 1:2 את אלאבס וריאל בטיס ניצחה את לגאנס משער בדקה ה-89.


הואסקה – ג'ירונה 1:1
אחרי המעידה מול ריאל בטיס במחזור האחרון, הקבוצה הקטלאנית כבר עם משחק שלישי בליגה ללא ניצחון, הפעם נגד העולה החדשה שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה. בדקה ה-37 הוכשל כריסטיאן סטואני ברחבה, סחט פנדל באמצעות ה-VAR ודייק לאחר מכן מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:1. שער שישי העונה לחלוץ האורוגוואי, שרק לפני שבוע כבש צמד נגד ברצלונה. המארחת לא ויתרה ובדקה ה-72 גם היא קיבלה פנדל, גם הוא אחרי סיוע משיפוט הווידאו, אותו תרגם גונסאלו מלרו ל-1:1 שנשמר עד הסיום.


FINAL #HuescaGirona 1-1

¡@gonzalomelero8 marca para que @SDHuesca sume su primer punto en casa en #LaLigaSantander! pic.twitter.com/TfdHEPmrld

— LaLiga (@LaLiga) September 30, 2018


ויאריאל – ויאדוליד 1:0
הצוללת הצהובה רושמת את הפסדה השלישי העונה. ליאו סוארס העלה את ויאדוליד ליתרון 0:1 בדקה ה-52 עם שערו השני העונה, כשהשתלט יפה על כדור בצד שמאל של הרחבה ובעט מהאוויר כדור מדוייק שהלך לפינה הרחוקה. הארגנטינאי בן ה-22 כבש נגד הקבוצה ממנה הושאל ולא חגג לעיני הקהל הביתי במדריגל.


לאחר השער, ויאריאל החלה להפעיל לחץ כבד על שער האורחים, בניצוחם של קרלוס באקה וג'רארד מורנו. האחרון גם החמיץ פנדל בדקה ה-83 אחרי שבעט ברשלנות בעיטת עונשין מ-11 מטרים מנגיעת יד ברחבה. ויאדוליד רושמת ניצחון שני העונה וחולפת על פני יריבתה בדרך למקום השמיני.


תוצאות נוספות

לבאנטה – אלאבס 1:2

לאלאבס: רובן סוברינו (5). ללבנאטה: ג'ייסון (19) וטוניו גארסיה (36)

בטיס – לגאנס 1:0
לבטיס: לורן מורון (89)



קאסורלה. לא הצליח להושיע את קבוצתו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי