האדמה רועדת: ריאל הפסידה 1:0 באלאבס משער בדקה ה-95

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

409 דקות בלי גול, זה המאזן העלוב של אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות. שער מאוחר של מאנו גארסיה שניצל טעות של טיבו קורטואה סידר למארחת שלוש נקודות יקרות. ז'ולן לופטגי יסיים את תפקידו?

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)

אחרי שריאל סוסיאדד גברה אמש (שישי) 1:3 בחוץ על אתלטיק בילבאו, המחזור השמיני בליגה הספרדית נמשך הערב עם ארבעה מפגשים נוספים. במשחק המוקדם, אייבר גברה בביתה 2:3 על ג'ירונה. מאוחר יותר ריאל מדריד החבולה נוצחה 1:0 באלאבס משער דרמטי בדקה ה-95 והמשבר החריף.


אלאבס – ריאל מדריד 0:1

ריאל מדריד במשבר עמוק. אלופת אירופה ב-3 השנים האחרונות לא מצאה את הרשת במשך 409 דקות רצופות והערב היא גם ושילמה על כך ביוקר כשספגה שער דרמטי ממאנו גרסיה ונוצחה עמוק בתוך תוספת הזמן (95)


קארים בנזמה שוב לא הרשים והוחלף במחצית, גארת' בייל הציגה יכולת ירודה וז'ולן לופטגי, שנוצח באמצע השבוע בליגת האלופות בתוצאה זהה במוסקבה, כבר עם שני הפסדי ליגה ו-14 נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות. המאמן, שמעמדו היה מעורער עוד לפני המשחק, עלול לסיים את תפקידו בבירת ספרד כשאנחנו רק בתחילת אוקטובר.




זה לא אותו דבר בלי רונאלדו. גארת' בייל (Gettyimages)


אייבר – ג'ירונה 2:3

המפגש שפתח את משחקי השבת בליגה הספרדית סידר לנו שני מהפכים, חמישה שערים ודרמה גדולה. אייבר עלתה ליתרון כבר בדקה ה-12 אחרי שבניטס נגע בידו ברחבה. לאחר בדיקה ב-VAR, השופט סימן לפנדל ושארלס דייק מהנקודה הלבנה. חמש דקות לפני הירידה להפסקה היה זה סטואני, אחרי הכנה טובה של פורו, שנגח את ה-1:1 מקרוב.


ג'ירונה, שקיבלה אנרגיות מהשער, הפכה את התוצאה כעבור שלוש דקות. סטואני דחק מקרוב אחרי ספק נבדל והשלים צמד (שהעלה אותו לפסגת טבלת הכובשים עם שמונה שערים) שאושר רק לאחר בדיקה נוספת במערכת ה-VAR. חמש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה אייבר הצליחה לאזן. ארבייה התרומם גבוה מעל כולם ונגחה בעוצמה לרשת. 2:2 בסיומה של מחצית ראשונה נפלאה. 


 

86' |2-3| ¡Último empujón! AUPA EIBAR!! #GironaEibarpic.twitter.com/pzo5SBLRh5

— SD Eibar (@SDEibar) October 6, 2018

 

במחצית השנייה שתי הקבוצות הורידו את הרגל מהגז, אך אייבר בכל זאת הצליחה למצוא את הרשת ולהשיג הכרעה כשבדקה ה-72 אנריק היה זה שהבקיע בנגיחה קשתית וקבע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון אייבר קטעה רצף של שני הפסדים והעלתה את מאזנה ל-10 נקודות מתוך 24 אפשריות. ג'ירונה, מנגד, רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ונותרה עם תשע נקודות.


תוצאות  נוספות

חטאפה – לבאנטה 1:0

ללבאנטה: אניס בארדי (60)



לגאנס – ראיו וייקאנו 0:1



ללגאנס: גווידו קאריו (14)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי