ריאד מאחרז: "הבעלים של לסטר היה כמו אבא עבורי"

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Gettyimages

האלג'יראי הקדיש את שער הניצחון לסריואדהאנהפראבה המנוח ב-0:1 על טוטנהאם: "היה איש חשוב עבורי, בטוח שהוא רצה שאשחק". פפ הלין על מצב הדשא: "אם תנאים טובים, לאמלה היה כובש". פוצ'טינו: "היינו שווים להם"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי השיגה אמש (שני) ניצחון חוץ חשוב מאוד כשגברה 0:1 בחוץ על טוטנהאם באיצטדיון וומבלי וחזרה לפסגת הטבלה משער ניצחון של ראיד מארחז בדקה השישית. טוטנהאם, שלראשונה מאז 2005 רשמה שני הפסדי בית מול אותה קבוצה, נותרה במקום החמישי אך היא נמצאת במרחק חמש נקודות בלבד מהמקום הראשון.


כובש שער הניצחון ריאד מאחרז, הקדיש את השער לבעלים של לסטר ויצ'אי סריואדהאנהפראבה שנהרג בהתרסקות המסוק הטראגית אחרי התיקו של הקבוצה מול ווסטהאם ביום שבת כהסתכל מעלה לשמיים וסימו עם ידיו: "היה לי קשה מאוד לשחק. הבוס של לסטר היה אדם חשוב מאוד עבורי", אמר האלג'יראי, ששיחק תחת הבעלים התאילנדי וזכה עם הקבוצה באליפות היסטורית ב-2016.


הוא סיפר שהיה לו קשה מאוד להירדם אחרי ששמע על האסון: "הייתי ארבע וחצי שנים בלסטר. הוא היה אדם כל כך טוב והומני ואני מאוד עצוב. לכן כשכבשתי סימנתי עם היד לשמיים עבורו, כי הוא היה אדם נפלא, עבורי ועבור המועדון. הוא היה כמו אבא עבורי, אדם מיוחד מאוד. הלב שלי נשבר ולבי עם לסטר והמשפחה כי זה לא מצב פשוט. לא היה ברור בהתחלה אם אשחק, אבל רציתי לשחק בגלל שידעתי שהוא היה רוצה שאשחק כי היתה לו תמיד תשוקה לכדורגל".


פפ גווארדיולה אמר בסיום: "ברור שדיברנו עם מאחרז לפני המשחק כדי לדעת איך הוא מרגיש. זה אסון גדול ללסטר וריאד היה חלק ממנה. ידעתי שהוא מאוד תחרותי ולכן לא חשבתי להוציא אותו מההרכב". פפ מתח ביקורת על מצב הדשא בוומבלי, שסומן כמגרש פוטבול אמריקאי אחרי משחק ששוחק באיצטדיון בין פילדלפיה איגלס לג'קסונוויל יגוארס: "לדעתי טוטנהאם היתה משווה ל-1:1 אם מצב הדשא לא היה גרוע כל כך, כי לאריק לאמלה היתה אפשרות והכדור פשוט נתקע על הדשא. אלה לא היו תנאים לשחק כדורגל. אם הדשא היה טוב, לאמלה היה כובש. מקווה שיפתרו בעיות כאלה בעתיד".


Star sport: That's for you Vichai #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/pIMbTdPKBx

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 29 באוקטובר 2018


טובי אלדרווירלד בלם טוטנהאם הסכים עם פפ: "מצב הדשא היה גרוע. שתי הקבוצות משחקות כדורגל על הקרקע, עם חילפוי מסירות מההגנה ובתנאים האלו כזה אתה לא יכול לשחק את המשחק שלך. הגיע לנו יותר מהפסד כי עבדנו קשה מאוד כל המשחק. היתה לנו הזדמנות טובה להשוות וזה מאוד מתסכל שהחמצנו. במשחק כזה, אם אתה סופג כבר בדקה השישית נגד סיטי אתה בצרות. להארי קיין היתה הזדמנות לכבוש ואז הכל היה נראה אחרת".


גווארדיולה התלונן על מצב הדשא, אבל לפי הנתונים נראה שהכין את קבוצתו לתנאים הבעייתים ושיחק מעט אחרת. סיטי רשמה 20 כדורים ארוכים שהועברו מצד לצד, בעוד שבכל המשחקים עד כה ממוצע הכדורים הארוכים שלה למשחק היה 10. מרטין סמואל כתב ב"דיילי מייל" כי בשקט בשקט סיטי הפכה גם לקבוצה הגנתית טובה. "כולם מתרכזים במשחק ההתקפי שלה, אבל פפ שינה את ההגנה שלו והיא משחקת עכשיו הרבה יותר", כתב.


מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "מצב הדשא היה גרוע לשתי הקבוצות, אבל עיצבן אותי שספגנו שער מוקדם כל כך. אתה נענש על טעויות, אבל בסך הכל שיחקנו לא פחות טוב מסיטי. בעונה שעברה אי אפשר היה לעמוד בקצב שלהם והפער היה ענק. הפעם הרגשתי שהיינו שווים אליהם ולכן אני גאה בבחורים. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהיכולת. אנחנו לא יכולים להשוות את עצמנו אליהם כי הם זכו באליפות ואנחנו מרוכזים בלנצח משחקים קודם כל".



פוצ'יטנו. מרוצה מהיכולת, פחות מהתוצאה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי