ליאו מסי חזר לאימוני ברצלונה, מלקום ביקש לעזוב

מלקום
מלקום | Gettyimages

"הפרעוש" שב להתאמן אחרי 10 ימים, עשוי להשתלב כבר מול בטיס ב-11.11. דיווח: הברזילאי פנה לוואלוורדה והבהיר כי הוא זקוק לדקות משחק, גם אם במקום אחר, ויזכה להזדמנות מול לאונסה (22:30 בספור4)

(גודל טקסט)
למגרשים הוא צפוי לחזור רק בעוד כעשרה ימים, למשחק האחרון לפני פגרת הנבחרות, אבל בברצלונה שמחו לראות היום (רביעי) את ליאו מסי מגיע מתחם ומצטרף לאימון.


הארגנטיני שכידוע נפצע בזרוע מול סביליה והושבת בעשרת הימים האחרונים, הצטרף לחבריו באימון כחלק מהליך ההתאוששות והוא לא מתוכנן לשחק מול ראיו וייקאנו ואינטר, אבל בהחלט ייתכן שייכלל בסגל במשחק מול בטיס (11.11), לאחריו שוב תיערך פגרת נבחרות. עד כה מסי החמיץ את המשחקים מול אינטר בליגת האלופות ואת הקלאסיקו ההיסטורי, 1:5 על ריאל מדריד.


במקביל ולקראת המשחק הערב, מעמדו של מלקום הברזילאי ממשיך להיות לא ברור. אחרי שכבר דווח שהברזילאי ביקש לעזוב, בספרד ממשיכים לטעון שהוא נחוש לעזוב את ברצלונה, אליה רק הגיע בקיץ האחרון, ואף פנה למאמנו ארנסטו ואלוורדה באופן אישי שישחרר אותו, כדי שיוכל לזכות בדקות משחק במקום אחר.



מסי צופה בקלאסיקו. שב לאימונים (Gettyimages)


ואלוורדה מצדו טען בפני השחקן שאין לו שום דבר אישי נגדו, והסיבות לכך שהוא לא משחק הן שיש שחקנים אחרים שהוא בוחר להרכב. מלקום עצמו, חושש שההתקדמות שלו תיעצר אם לא יזכה ליותר דקות. מספר קבוצות הציעו לו לחתום אצלן בחודש ינואר הקרוב. למרות זאת, הוא דווקא צפוי לקבל הערב הזדמנות להראות את יכולתו מול קולטוראל לאונסה מהליגה השלישית בחוץ, במסגרת 32 האחרונות בגביע המלך (22:30, שידור ישיר בספורט4).


בנושא אחר לגמרי, בברצלונה מרוצים מהעלייה במספר הצופים בקאמפ נואו השנה, ביחס לשנה שעברה. ב-8 משחקי בית העונה, ממוצע הצופים הוא 77,400, בעוד שבשנה שעברה הממוצע היה 71,180.

Increased attendance at the Camp Nou in Barcelona's last 8 home games. The average number of spectators at home this season is 77,40. The previous season was 71,180 #fcblive [fcb] pic.twitter.com/SYg26XAKge

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 31 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי