בוסקטס: "דמבלה הוא בחור צעיר שלוקח לו זמן להתאקלם"

סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס | Gettyimages

קפטן ברצלונה דיבר בעניין הצרפתי שסופג ביקורת מההנהלה: "הוא הגיע ממדינה אחרת אנחנו צריכים לעזור לו". ליגת האלופות: "אסור להקריב את התארים האחרים", ניימאר: "קשה לענות". אבידל שוחח עם דה ליכט ודה יונג

(גודל טקסט)
סוגיית עוסמאן דמבלה ממשיכה להעסיק את ספרד. סרחיו בוסקטס, ששיחק את משחקו ה-500 במדי ברצלונה בתיקו 1:1 נגד אתלטיקו מדריד בשבת, התראיין הבוקר (שלישי) לעיתוני הספורט של קאטלוניה "מונדו דפורטיבו" ו-"ספורט" והביע תמיכה בצרפתי: "דמבלה עוד ייתן לנו הרבה בקבוצה. הוא בחור צעיר מאוד שהגיע מחו"ל והיה צריך להסתגל לקבוצה באופן אישי וגם בכדורגל. אנחנו צריכים לעזור לו, אבל הוא שחקן גדול שעוד ייתן לנו המון".


הדברים יכולים להתפרש גם כביקורת נגד ההנהלה והמאמן ארנסטו ואלוורדה, עליו דווח שהסבלנות שלו כלפי דמבלה פקעה. גם ראשי הקבוצה לא מרוצים מכך שלא התאקלם עדיין במועדון.


שוחח עם דמבלה כקפטן: "אני מדבר איתו כחבר לקבוצה ולא כקפטן. נכון שכלפי חוץ אני הקפטן של הקבוצה, אבל בחדר ההלבשה אני מנסה להיות שותף של כל שחקן, דבר שעשיתי הרבה פעמים. בשבועות האחרונים דיברו עליו הרבה ועל עתידו בגלל שלא היו משחקים והיתה פגרת נבחרות. הוא פשוט שחקן מעולה שחייב להתאקלם וכל דבר לוקח זמן. הוא מגיע מליגה אחרת ומדינה אחרת. הוא רוצה לעזור וזה מה שאנחנו רוצים ממנו. לטפל בעניינים של דמבלה לא צריך להיות כל כך קשה".


"Dembélé gives us a lot" #fcblivepic.twitter.com/B1HVmPHyx9

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 27 בנובמבר 2018


ליגת האלופות המטרה העיקרית העונה: "לא, אי אפשר לבטוח או להתרכז רק בתואר הזה כי אנחנו לא צריכים להקריב את תארים האחרים על חשבון הצ'מפיונס. בסופו של דבר נתרגש מאוד אם נזכה בתואר הזה, אבל יש לנו עוד אתגרים אחרים העונה שאסור להזניח אותם".


היורש שלו בקבוצה: "אני בן 30 ומאמין שיש לי לפחות עוד שלוש שנים טובות לתת, ואז נראה שנה אחרי שנה. ברצלונה היא הקבוצה המושלמת עבור סטייל המשחק שלי ולמדתי המון מצ'אבי ואנדרס אינייסטה איתם שיחקתי. בקשר ליורש, אחד מהם יכול להיות אוריול בוסקטס (אין קשר משפחתי) שנמצא בסגל הרחב. הוא נפצע וההתקדמות שלו הואטה, אבל בסך הכל הוא מראה יכולות דומות לשלי. אבל הוא רק בשלב הלמידה שלו כעת כי הוא צעיר. נוסף אליו אני חושב שרודרי מאתלטיקו מדריד דומה לי מאוד. יש לו תכונות אולי שונות, אבל אני חושב שאם הוא יגיע לברצלונה הוא יוכל להתאקלם בקלות". 


ניימאר יחזור לברצלונה: "הוא שחקן של פאריס סן ז'רמן והכל יכול לקרות, אבל כשהוא מגיע לביקור אצלנו הוא מתקבל יפה מאוד כי הוא היה שחקן חשוב בקבוצה וגם מקובל בחדר ההלבשה. האם יחזור לברצלונה? זו שאלה שקשה לענות עליה כרגע".


בוסטקס עם ניימאר.
בוסטקס עם ניימאר. "הוא מתקבל אצלנו יפה" (Getyyimages)


בתוך כך, המנהל הספורטיבי של של ברצלונה אריק אבידל נפגש השבוע לארוחת צהריים עם בלם אייאקס אמסטרדם מתיאס דה ליכט בן ה-19, ושוחח בטלפון עם קשר ההולנדים פראנקי דה יונג בן ה-21. ברצלונה רוצה לרכוש את שניהם לעונה הבאה. לפי "מונדו דפורטיבו", אבידל הסביר לדה ליכט את הפרויקט של ברצלונה לשנים הבאות והדגיש בפניו כי ברצלונה מעוניינת בו כבלם מרכזי לעונה הבאה.


בספרד פורסם שברצלונה עומדת לחתום על חוזה עם חברת התרופות הספרדית "גריפולס", שתהיה הספונסרית של האצטדיון ושמו יוסב לשם החברה. בתמורה תקבל ברצלונה 400 מיליון יורו ל-20 שנה שיסייעו לה ברכש ועמידה בתנאי הפייר פליי הפיננסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי