ג'ייסון מוריו הושאל רשמית לברצלונה עד תום העונה

ג'ייסון מוריו
ג'ייסון מוריו | ברצלונה, רשמי

אלופת ספרד הודיעה שבלם ולנסיה הצטרף לאחר שעבר בדיקות רפואיות: "לפני שנתיים אמרתי שאלבש את החולצה של ברצלונה והחלום התגשם". פ.ס.ז' תוקפת את הבלאוגרנה על שניהלה מו"מ עם ראביו: "הוא סגור שם, זה ברור"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

רכש חדש לברצלונה. הקבוצה הודיעה הערב (חמישי) על צירופו בהשאלה של בלמה הקולומביאני של ולנסיה, ג'ייסון מוריו, שיחזק את ההגנה של ארנסטו ואלוורדה ויוצג כשחקן הקבוצה ביום חמישי הבא.

 

מוריו הגיע מוקדם יותר לברצלונה ועבר בדיקות רפואיות, שאחריהן כאמור סיכם על השאלתו עד סיום העונה תמורת שני מיליון יורו, כשלמוליכת הליגה הספרדית תהיה אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה תמורת 25 מיליון יורו. ואלוורדה רצה מאוד לחזק את סגל הבלאוגרנה בבלם, זאת בעקבות פציעותיהם של סמואל אומטיטי ותומאס ורמאלן.



אחרי שחתם, אמר מוריו לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה: "הרגשות עצומים, אני מאושר מאוד. זה חלום שהתגשם. עכשיו נשאר רק לעבוד, לעשות את הדברים באופן הטוב ביותר ולהראות למה אני פה. אני שחקן מהיר, אינטליגנט ועם רגל טובה. אני פה כדי לעמוד לרשות הצוות המקצועי וליהנות קצת מהמועדון הגדול הזה, שהוא הטוב בעולם. אני מאוד מרוצה ומקווה שהכל יהיה טוב. לפני שנתיים הייתי פה והתאמנתי עם לאס פלמאס ואמרתי למישהו שיום אחד אגיע לפה אבל עם החולצה של ברצלונה, והחלום התגשם".


¡Bienvenido @JeisonMurillo19!
Welcome! Benvingut!
⚽️ #EnjoyMurillo
#EnjoyBarçapic.twitter.com/L0HUqqRqAR

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 20, 2018

בעניין אחר, מוקדם יותר, לפני שלושה ימים אישרה רשמית פאריס סן ז'רמן כי הקשר אדריאן ראביו יעזוב בקיץ לאחר שסירב למספר הצעות להאריך את חוזהו, גם האוהדים כבר הניפו נגדו שלטים במשחק גביע הליגה שלשום נגד אורליאן והבהירו לו כי הוא אינו רצוי, אבל כעת בעיר האורות נפתחת חזית נוספת – נגד ברצלונה שמזה חודשים מנסה להחתימו. בקיץ האחרון אלופת ספרד אף הגישה הצעה ברגע האחרון של חלון ההעברות, שבימים האחרונים טענו בפאריס כי הייתה "לא מכבדת".
 

ראביו כעת צפוי לעזוב את פ.ס.ז' ללא תמורה בקיץ הקרוב, עד אז ייתכן שלא ישחק בכלל וכן ישנה האפשרות שיימכר במחיר נמוך בינואר הקרוב, אבל לאף קבוצה אסור לנהל מולו מו"מ על הצטרפותו בקיץ ללא הסכמת פ.ס.ז' עד ינואר הקרוב – משמע שרק בעוד כעשרה ימים הוא יהיה רשאי לדון על עתידו עם קבוצות אחרות, כל עוד קבוצתו הנוכחית לא אישרה לו אחרת. כעת המנהל הספורטיבי של הצרפתים, אנטרו הנריקה, תקף בשיחה עם רדיו "מונטה קרלו": "אנחנו תמיד מופתעים שקבוצות לא מצייתות לחוקים".


כידוע פאריס סן ז'רמן בעצמה הותקפה לא פעם ולא פעמיים על כך שהיא מפרה את חוקי הפייר-פליי הפיננסי ונגדה גם מתנהלת חקירה מטעם אופ"א, אבל הנריקה ניצל את ההזדמנות כדי לצאת למתקפת נגד מול המועדון שהקשה עד מאוד על פ.ס.ז' כשזו מימשה את סעיף השחרור של ניימאר ורכשה אותו ללא הסכמת ברצלונה: "ברצלונה הגישה לנו הצעה על ראביו ב-29 באוגוסט ב-20:00, רגע לפני שהחלון נסגר. זה הופך את הדברים לפשוטים. ברור שיש לראביו הסכם עם ברצלונה עוד מלפני שהוא שוחח איתנו על הארכת חוזה. ההצעה שהם הגישו מגוחכת, הופתענו מכמה שהיא הייתה נמוכה".



אוהדי פאריס סן ז'רמן מביעים את דעתם על ראביו (AFP)


עוד אמר הנריקה על הצעת ברצלונה שהוגשה בקיץ: "זה פשוט חוסר כבוד כלפינו, לא יכול להיות שהוגשה הצעה כל כך נמוכה על שחקן ברמתו. זה גם לא אפשרי לסכם על מעבר של שחקן ברמה הזו תוך 24 שעות, אז זה ברור שכבר יש לו סיכום מול ברצלונה. הוא הבהיר לי שהוא לא רוצה להמשיך בפאריס סן ז'רמן".


כבר דווח בשנתיים האחרונות על מאמצים של ברצלונה לצרף את אחד משחקני פ.ס.ז', מרקו וראטי או מרקיניוס, אלא שכמו במקרה ראביו אלה מהלכים שנבלמו על ידי הצרפתים. כעת ניצלה ברצלונה, כנראה, את העובדה שראביו מסיים חוזה כדי להחתימו ועוד ללא תמורה בקיץ הקרוב.



סגור בברצלונה תקופה ארוכה, כך עושה רושם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי