בספרד עוקצים את ריאל מדריד: "קאסורלה הוא לא אבו דאבי"

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

בעיתונות הספרדית קוטלים את הבלאנקוס: "נשארה מחויבת לא להתמודד על האליפות עם ברצלונה". קשר ויאריאל שכבש צמד: "זה היה לילה מדהים עבורי". סולארי עקץ את הכתבים: "היום אין לכם שאלות על איסקו?"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

ריאל מדריד חזרה לליגה מפגרת חג המולד אחרי שסיימה משחק השלמה בחוץ מול ויאריאל החלשה בתיקו 2:2 מאכזב. שחקן ארסנל לשעבר סנטי קאסורלה, שעבר הרבה ניתוחים והיה על סף פרישה מכדורגל, הדהים עם צמד לוויאריאל. כעת הבלאנקוס רק במקום הרביעי בטבלה, כשהם רחוקים שבע נקודות מברצלונה, והכיסא של סנטיאגו סולארי לא נראה יציב במיוחד גם אם זכה בגביע העולם למועדונים. אגב, לפי הסטטיסטיקה אף אחד לא צריך להתפלא על התוצאה. אלופת אירופה ניצחה רק 8 מ-42 משחקיה הראשונים בשנה קלנדרית במשחק חוץ.

"קאסורלה הוריד את ריאל מדריד לקרקע", נכתב ב"מארקה" על המשחק. העיתון הזכיר שאלה השערים הראשונים של הקשר בן ה-34 ב"לה ליגה" מאז 2012 אחרי שש עונות בארסנל. הוא כבש שערי בכורה בקבוצה אחרי 14 משחקים העונה. "זה היה לילה מדהים עבורי, רגע מיוחד ויפה. באימונים אני מבקיע די הרבה, אך במשחקים לא מספיק. רצינו מאוד להשיג שלוש נקודות בבית, אולם הדבר החשוב ביותר הוא לא להפסיד", אמר סנטי קאסורלה.

ב"מארקה" עקצו את ריאל מדריד: "נשארה מחויבת לא להילחם עם ברצלונה על האליפות", כשגם מרסלו חטף ביקורת: "המחויבות שלו להתקפה ידועה, אבל הוא טעה בשני השערים של ויאריאל ואפשר היה לתלוש את השיער מרוב תסכול". על קרים בנזמה שכבש כבר בדקה ה-7 נאמר: "הוא הזרקור והאור של ריאל מדריד". בעיתון "אס" נכתב: "ריאל מדריד חזרה למציאות. קאסורלה הוא לא אבו דאבי", בה זכתה ריאל מדריד בגביע העולם למועדונים. מרסלו אפילו לא קיבל ציון בעיתון.


סנטי קאסורלה. " לילה מדהים עבורי" (Gettyimages)

סנטיאגו סולארי התאכזב מהתוצאה והבלאנקוס הוכיחו שוב שהם פגיעים מאוד העונה, במיוחד בחוץ. הם הפסידו לאייבר 3:0 וניצחו רק שלוש פעמים מחוץ לברנבאו העונה בליגה. סולארי אמר בסיום: "הובלנו 1:2 והניצחון כבר היה בידיים שלנו ואיבדנו את זה, אנחנו צריכים להתחיל להרוג משחקים ולא לאפשר ליריבה לקחת נקודות. ויאריאל שיחקה טוב, זה היה משחק ביתי שלהם, הם היו צריכים את הנקודה ונלחמו כמו שצריך".

גארת' בייל נפצע ונטש בפעם ה-14 את כר הדשא במדי ריאל מדריד והוחלף במחצית על ידי איסקו: "הוא נפגע ולא היה יכול להמשיך", דיווח המאמן. סולארי גם עקץ את הכתבים והראה שהוא כועס על התקשורת שמחממת את האווירה בגלל שהוא לא נותן דקות משחק לאיסקו. "היום אין לכם שאלות על איסקו?", הוא שאל בסרקזם והמשיך לדווח: "אני מרוצה ממנו. הוא היה בסדר והוא שחקן גדול. הייתה לו מחצית שנייה טובה. אנחנו נמשיך להילחם ולקחת נקודות. נאלצתי להחליף את לוקה מודריץ' כי הוא סבל משפעת ונתן לנו את המקסימום".

טיבו קורטואה סיכם וטען שהתיקו הזה מזיק לקבוצה: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד נקודות כאלה. מרגיש אכזבה מהתיקו. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. לא מסכים לטענה שלא שלטנו במשחק. דווקא שלטנו רוב הזמן והם לא הגיעו להרבה מצבים. לא חושב שסבלנו מעייפות מאבו דאבי. השחקנים התאמנו טוב בימים האחרונים והיינו מוכנים. עכשיו חייבים לנצח את סוסיאדד ביום ראשון". דני קרבחאל המשיך באותו הקו: "עוזבים את המגרש בהרגשת אי נוחות. במקום לעלות ל-1:3 ירדנו בתיקו והפסדנו נקודות חשובות".

טיבו קורטואה. "לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד נקודות כאלה" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי