צפו בתקציר: אתלטיקו מדריד עפה מגביע המלך אחרי 3:3 מופרע נגד ג'ירונה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

אחרי ה-1:1 בחוץ במשחק הראשון, החבורה של סימאונה לא הצליחה לנצח בבית את היריבה הצנועה והודחה כבר בשמינית הגמר בגלל שערי חוץ. סביליה עלתה למרות הפסד 1:0 לבילבאו, ריאל הפסידה 0:1 ללגאנס ועלתה

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר גביע המלך נמשך הערב (רביעי) עם שלושה מפגשים וסנסציה גדולה. אתלטיקו מדריד, אחת המועמדות הבכירות לזכייה בתואר, הודחה בגלל שערי חוץ אחרי 3:3 ביתי נגד ג'ירונה ו-4:4 בסיכום צמד המפגשים. סביליה הפסידה 1:0 לאתלטיק בילבאו אך עלתה בזכות הניצחון 1:3 בשבוע שעבר, וכך גם ריאל שההפסד 1:0 אצל לגאנס לא הפריע לאור ה-0:3 במשחק הראשון.


אתלטיקו מדריד – ג'ירונה 3:3 (4:4 בסיכום)

אחרי משחק מטורף ודרמה גדולה, החבורה המאכזבת של דייגו סימאונה סיימה את דרכה בגביע המלך כבר בשמינית הגמר. זה התחיל טוב עבור אתלטיקו מדריד כשניקולה קאליניץ' כבש שער מוקדם (12), אבל ולרי פרננדס (39) וכריסטיאן סטואני (59) היממו את הקהל המקומי וקבעו מהפך.


בשלב הזה, כשסימאונה הבין שהוא זקוק לשני שערים על מנת להעפיל, אנטואן גריזמן הוזעק מהספסל והשינוי אכן הגיע. הצרפתי בישל לאנחל קוראה (66) והוריד את מפלס הלחץ בעצמו עם שער אדיר (84). נגמר? לא אם זה תלוי בסיידו דומביה המחליף, שנעץ את ה-3:3 בדקה ה-87 ונתן את האות לחגיגות הגדולות של ג'ירונה, שהפכה לקבוצה הראשון שהבקיעה שלושה שערים בוונדה מטרופוליטנו. 



לא מאמין למראה עיניו. דייגו סימאונה (Gettyimages)

שחקני ג'ירונה חוגגים את ההפתעה הגדולה (Gettyimages)


סביליה – אתלטיק בילבאו 1:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
על רקע הגעתו של מונאס דאבור לעיר האנדלוסית, הקבוצה הגיעה למשחק הגומלין עם יתרון של 1:3 מהמשחק הקודם וגם הפסד לא מנע ממנה העפלה לרבע הגמר. שתי הקבוצות נפגשו בפעם השלישית תוך שבוע (מלבד המפגש הראשון בגביע, אתלטיק בילבאו ניצחה 0:2 במשחק בין השתיים בליגה) והפעם היה זה גורקה גורוסטה שבדקה ה-77 הכניע את סוריאנו עם נגיחה קשתית לחיבורים. כאמור, זה לא עזר לאורחת שתיאלץ לחזור לקרבות התחתית בליגה ולנסות להתרחק מהקו האדום נגד ויאריאל ביום ראשון הקרוב. לסביליה, לעומת זאת, מצפה טיול מסקרן בברנבאו נגד ריאל מדריד בשבת.


לגאנס – ריאל מדריד 0:1
עם יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון, ריאל הגיעה למשחק הזה בהילוך נמוך אבל בהרכב די מלא, ועדיין הצליחה לשמור על רוח התקופה ולהפסיד בצורה מביכה ללגאנס ממרכז הטבלה. מרטין ברייטואייט ניצל בלבול ברחבה כדי לדחוק פנימה בדקה ה-30 שער שלא עזר למארחת, אבל נתן לסולארי הרבה שעות ללא שינה בימים הקרובים. המאמן הספרדי יצטרך לחשוב קשה איך הוא שומר על משרתו לאור התוצאות האחרונות. תוצאה טובה בקרב הצמרת נגד סביליה בבית בשבת תעזור לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי