סולארי: "הליגה לא מתה, נצטרך לנסות להוריד שוב את הפער"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד לאחר ההפסד הביתי 2:1 לג'ירונה: "לא היינו מרוכזים". קורטואה ניסה להסביר: "בשער השני של ג'ירונה הכדור כבר היה אצלי אבל ברח ממני". פורטו שכבש את שער השני: "ניצחון היסטורי והכרחי עבורנו"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד בהלם אחרי ההפסד 2:1 לג'ירונה. הקבוצה מהתחתית שירתה מצוין את ברצלונה שבפסגה, וכעת האלופה מקדימה את הבלאנקוס בתשע נקודות. ג'ירונה עזרה לאחותה הקטלונית והמאמן אוזביו שיחק בעבר בבארסה ותרם את חלקו למלחמה עם אלופת אירופה. "אסון טוטאלי בברנבאו", צעקה הכותרת של "מארקה" אחרי המשחק, "כריסטיאן פורטו העיף את הבלאנקוס מהמאבק על האליפות". בעיתון מתחו ביקורת על היכולת של ריאל: "הם עלו לשחק כאילו הניצחון בכיס. הייתה אווירה של פסטיבל ביציעים ועודף ביטחון עצמי על כר הדשא".

מרסלו עלה לשחק בהרכב והציג יכולת גרועה, גם מרקו אסנסיו, טוני קרוס ודני סבאיוס היו חלשים. ב"מארקה" נכתב עוד: "המאמן סנטיאגו סולארי עשה רוטציה ונתן למרסלו הזדמנות, אבל המגן הברזילאי הוכיח למה הוא עכשיו רק שחקן מחליף והרוטציה האמיתית הייתה אצל השחקנים בראש. אחרי שהובילו 0:1 במחצית, כולם חשבו שהמשחק נגמר ושכחו דבר חשוב והוא פשוט לשחק כדורגל. כעת, עידן חדש של אי ודאות ייפתח כי המרחק מברצלונה כבר גדול מדי והשחקנים לא נתנו את התשובות הנכונות במגרש".

סנטיאגו סולארי טען אחרי המשחק: "הליגה לא מתה. אנחנו צריכים לנצח את המשחקים הבאים. לא זלזלנו ביריבה. שיחקנו עם השחקנים שהחלטנו לשחק איתם. עייפות מליגת האלופות? העייפות לא חייבת להיות פיזית אלא חוסר ריכוז למשל, ובאמת לא היינו מרוכזים היום. הגענו לאחר סדרה של משחקים קשים עליהם התגברנו וייתכן שזה השפיע עלינו. התרחקנו תשע נקודות מהיריבה העיקרית שלנו, אבל נצטרך לנסות שוב להוריד את הפער. ממש מצער שאיבדנו שלוש נקודות אחרי ריצה טובה בליגה". על חסרונו של לוקה מודריץ' המוצהב: "תמיד מדברים על מי שלא נמצא, אנחנו צריכים לחשוב אך ורק על מי שעומד לרשותנו, יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי לנצח ולא הצלחנו לעשות את זה הפעם".


סנטיאגו סולארי. "הליגה לא מתה" (Gettyimages)

שוער הבלאנקוס טיבו קורטואה ניסה לספק הסברים: "בשער השני של ג'ירונה הכדור כבר היה אצלי אבל ברח ממני. זה היה מצב מסוכן של ג'ירונה כי כולם היו ברחבה. לא יודע מה קרה לנו בחצי השני כי בראשון שיחקנו דווקא טוב. לא שיחקנו באותו הקצב כמו נגד אתלטיקו מדריד או אייאקס, אבל היה בסדר. הפסדנו שלוש נקודות זהב. אחרי ה-1:1 לא יודע מה קרה לנו, אבל זה לא בגלל שאיבדנו ביטחון. לא יודע אם 'לה ליגה' ברחה לנו, אבל זה כאילו חזרנו חודש אחורה".

ג'ירונה, שעלתה רק בעונה שעברה לליגה בפעם הראשונה בתולדותיה, רשמה ניצחון היסטורי בברנבאו. כובש שער הניצחון כריסטיאן פורטו אמר: "יותר מאשר שזה היה ניצחון היסטורי, זה היה ניצחון הכרחי עבורנו בגלל מצבנו בתחתית הטבלה".


שחקני ג'ירונה חוגגים (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי