צפו בתקציר: ברצלונה פירקה את ריאל מדריד 0:3 בחוץ ועלתה לגמר הגביע

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Gettyimages

אחרי ה-1:5 בליגה, האלופה שוב התפוצצה על היריבה המרה בברנבאו והעפילה למשחק על התואר בפעם השישית ברציפות. צמד של סוארס (49 ו-73 מהנקודה הלבנה) ושער עצמי של וראן (69) נתנו את האות לחגיגות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה העפילה הערב (רביעי) לגמר גביע המלך אחרי שהביסה 0:3 את ריאל מדריד בגומלין בסנטיאגו ברנבאו. כזכור, במשחק הראשון בקאמפ נואו שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1, ו-1:4 לבארסה בסיכום הכללי. כעת, מחזיקת הגביע תחכה למנצחת בין ולנסיה לבטיס, אותה תפגוש בתקווה להשיג את הגביע החמישי ברציפות.


למרות מחצית ראשונה טובה של ריאל מדריד בה ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה הגיעו להזדמנויות נהדרות, שוער ברצלונה טר שטגן היה ביכולת אדירה ומנע פיגור. במחצית השנייה ברצלונה לקחה את המושכות. בדקה ה-49 סוארס העלה את בארסה ליתרון לאחר בישול נהדר של דמבלה.


בדקה ה-69 הקטלונים עלו ליתרון כפול. עוסמאן דמבלה שוב העביר כדור רוחב אל תוך הרחבה כשחיפש את לואיס סוארס, רפאל וראן ניסה להרחיק את הכדור אבל דחק אותו לשערו הוא. ארבע דקות לאחר מכן סוארס הוכשל ברחבה וניגש לבעוט בעצמו את הפנדל, החלוץ האורוגוואי השלים צמד עם השער השלישי של הבלאוגרנה ונתן את האות לחגיגות.



שחקני ברצלונה מודים לקהל (Gettyimages)


אחרי ה-1:5 בליגה, אלופת ספרד שוב הביסה את הבלאנקוס בברנבאו והעבירה מסר חד משמעי לקראת המפגש הנוסף בשבת, בו הקטלונים ירצו גם לנצח כדי להוציא לגמרי את האוויר מהקבוצה של סנטיאגו סולארי, ולהגדיל את הפער מהיריבה המושבעת בטבלת ה'לה ליגה' ל-12 נקודות.

סנטיאגו סולארי (Gettyimages)
 

הרכבים
ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבאחל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, סרחיו רגילון, לוקה מודריץ', קאסמירו (פרדריקו ואלוורדה 75), טוני קרוס, ויניסיוס ג'וניור (מרקו אסנסיו 81), קארים בנזמה, לוקאס ואסקס גארת' בייל 68).

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, נלסון סמדו, קלמנט לנגלה, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, סרג' רוברטו, איבן ראקיטיץ', עוסמאן דמבלה (פיליפה קוטיניו 75), ליאו מסי, לואיס סוארס (ארתורו וידאל 79).



ארנסטו ואלוורדה. (Gettyimages)



לוקאס ואסקס ועוסמאן דמבלה (Gettyimages)


מהלך המשחק

לאחר 20 דקות ללא אירועים משמעותיים ריאל מדריד התעוררה. קארים בנזמה מסר לויניסיוס ג'וניור, ששעט לתוך הרחבה ובעט חזק אבל הכדור חלף מעל המסגרת של טר שטגן. שתי דקות לאחר מכן ויניסיוס ג'וניור קיבל את הכדור ברחבה, טר שטגן יצא לא טוב לכדור וסיפק לרגילון הזדמנות מהכדור החוזר, אבל ההגנה של ברצלונה הרחיקה בזמן.


קארים בנזמה ואיבן ראקיטיץ' (Gettyimages)


בדקה ה-38 ויניסיוס שוב החמיץ. התקפה טובה של הבלאנקוס, הברזילאי קיבל את הכדור ברחבה אבל מ-14 מטרים בעט גבוה מעל השער. ריאל לא מפסיקה לחפש את השער למרות שדווקא ברצלונה היא זו שחייבת לכבוש. 
 


ליאו מסי (Gettyimages)



לוקאס ואסקס ועוסמאן דמבלה (Gettyimages)


בדקה ה-49 ברצלונה עלתה ליתרון. עוסמאן דמבלה מסר כדור נהדר מאגף שמאל אל תוך הרחבה ולואיס סוארס הכניע מקרוב את קיילור נבאס. כרגע בארסה עולה לגמר. 



שחקני ברצלונה בדרך לגמר גביע המלך (Gettyimages)


דקה 69, 0:2 ברצלונה. וארן דחק לשערו כדור רוחב חזק של דמבלה, הסנטיאגו ברנבאו בהלם. ארבע דקות לאחר מכן לואיס סוארס השלים צמד והעלה את בארסה ל-0:3. החלוץ האורוגוואי הוכשל ברחבה, בעט את הפנדל נהדר ושלח את האוהדים הקטלונים לחגוג.




לוקה מודריץ' מאוכזב (Gettyimages)



שחקני ברצלונה חוגגים העפלה לגמר הגביע (Gettyimages)



























































 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי