ברתומאו אישר: "ברצלונה מעוניינת לצרף את דה ליכט"

דה ליכט
דה ליכט | Gettyimages

הקטלונים רוצים לזכות בטרבל בסיום העונה, אך יודעים שעוד דרך ארוכה לפניהם. הנשיא סיפר: "בירכנו את דה יונג על המשחק אתמול". "ראקיטיץ'? יש לו חוזה עד 2022 ונשוחח איתו. היה חשוב לנו להמשיך עם ג'ורדי אלבה"

(גודל טקסט)
נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו, אישר היום (רביעי) שברצלונה רוצה לצרף את בלם וקפטן אייאקס, מתיאס דה ליכט, שכיכב יחד עם קבוצתו בניצחון 1:4 על ריאל מדריד אמש בסנטיאגו ברנבאו. ברצלונה, כזכור, כבר החתימה לקראת העונה הבאה את קשר הקבוצה פרנקי דה יונג תמורת 75 מיליון יורו. הנשיא התייחס גם לעתידו של ראקיטיץ' ולחלום הטרבל.


הנשיא אמר על דה ליכט: "זה נושא שאנחנו עוד נצטרך לדבר עליו. אנחנו מתחילים בתכנון בניית הקבוצה כבר בחודש מארס או אפריל והוא אחד השחקנים שמוזכרים כמועמדים. ברצלונה תמיד רוצה את השחקנים המוכשרים שלא משחקים אצלה ואין ספק שהוא כזה".


על החתמת דה יונג: "היינו צריכים למהר כי היו קבוצות טובות רבות שרצו להחתימו. בהחלט דיברנו איתו על המשחק נגד ריאל מדריד וזה לגיטימי כי הוא עכשיו שחקן של ברצלונה, וכל שחקן של בארסה רוצה לנצח את ריאל מדריד. אני מאושר עבורו שהצליח להדיח את ריאל מדריד ובירכתי אותו דרך הסוכן שלו. הוא צריך לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר במדי אייאקס. הוא לא צריך להעסיק את עצמו באתגרים המצפים לו בברצלונה. יש עוד זמן לכך".



דה-יונג מול בנזמה (Gettyimages)


חזרת ניימאר: "לא אדבר עליו יותר משום שהוא שחקן של פריז סן ז'רמן. בכסף שקיבלנו על מכירתו צירפנו שני שחקנים מעולים כמו עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו ואנחנו מנסים לבנות את ברצלונה לעתיד".


העתיד של איבן ראקיטיץ': "יש לו חוזה עד 2022 והוא שחקן גדול. התרכזנו בהארכת החוזה של ג'ורדי אלבה כי הוא שחקן חשוב מאוד למועדון. נדבר גם עם ראקיטיץ'. הדבר הכי חשוב עבורנו הוא קודם כל הצלחת הקבוצה ואחר כך השחקנים הבודדים והחוזים שלהם".


הסיכוי לזכות בטרבל: "זו המטרה בסיום העונה, אבל יש עוד הרבה חודשים, הרבה משחקים ואנחנו צריכים להצליח בהם". 



ראקיטיץ'. שחקן חשוב (Gettyimages)


ההשפעה של 'לה מאסיה' ממנה מגיעים פחות שחקנים לקבוצה הבוגרת: "קשה להשתלב ולהישאר בקבוצה הראשונה. שחקנים זקוקים להרבה סבלנות. יש כאלה שיש להם את הסבלנות הזו ויש כאלה שפחות. לחלקם הכסף חשוב יותר אז הם בוחרים לעזוב".


ברצלונה ממשוכנת: "זה לא נכון. החלפנו הלוואה אחת בהלוואה שנייה". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי