פרס וראמוס התעמתו אחרי ההדחה: "תשלם לי ואני אעזוב"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

העונה הנוראית של ריאל מדריד נמשכת. ע"פ הדיווח של כלי התקשורת בספרד, לאחר ההדחה המשפילה לאייאקס, קפטן הקבוצה התעמת עם נשיא המועדון ואיים לעזוב

(גודל טקסט)
השבוע הגרוע ביותר בתולדות ריאל מדריד? נראה כך. ע"פ דיווח ה'אס' הספרדי, ההפסד 4:1 המשפיל לאייאקס בברנבאו, ואיבוד אליפות אירופה כבר בשמינית גמר ליגת האלופות, גרמה לכאוס בחדר ההלבשה של ריאל מדריד, ולעימות חזיתי בין נשיא המועדון פלורנטינו פרס לקפטן ה'בלאנקוס' סרחיו ראמוס.


על פי הדיווח, אחרי המשחק, נשיא הקבוצה חיכה בעצבים לשחקניו בחדר ההלבשה, ותקף אותם במשך דקות ארוכות על הגישה שלהם. הוא טען שהשחקנים חסרי מחויבות ולא השקיעו מאמץ על המגרש, ואף כינה את היכולת שלהם "מבישה ומבזה" 


בשלב הזה, הקפטן הגיב. ראמוס טען שההנהלה וברשותה פרס, תכננו גרוע את העונה אחרי עזיבת רונאלדו, והאשים אותם באופן ישיר כאחראים למצב המביש של אלופת אירופה היוצאת. בלהט הויכוח, ראמוס הרים את קולו ואמר לפרס "שלם לי ואעזוב". לאחר מכן, הוא הביט ישר לתוך עיני הנשיא ואמר "נתתי את הכל וקרעתי את עצמי בשביל הסמל הזה, בשביל המועדון הזה ואפילו בשבילך". כל הסגל היה עד לויכוח הזה.




Florentino Pérez and Ramos in huge dressing room row: "Pay me up and I'll go"https://t.co/QoIS7DwrUFpic.twitter.com/RRnCVmHTUA

— AS English (@English_AS) March 7, 2019




לאחר מכן, התכנסה הנהלת הקבוצה לישיבה עד השעות הקטנות של הלילה, ובחנו כמה אופציות, ביניהם החזרת זינדין זידאן או של ז'וזה מוריניו. ל'מיוחד' כזכור, הייתה מערכת יחסים עגומה עם הקפטן. למרות שטרם התקבלה החלטה, סביר להניח שבימים הקרובים יצאו עוד הרבה דיווחים מהבירה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי