הבוס של דאבור: המנהל הספורטיבי מונצ'י חזר לסביליה

מונצ'י היום במסיבת העיתונאים
מונצ'י היום במסיבת העיתונאים | צילום: AFP

פחות משנתיים אחרי שעזב בדמעות - הספרדי שפוטר מרומא דחה את ארסנל וחזר לקבוצתו הקודמת. בתקופתו זכו האנדלוסים זכו שלוש פעמים בליגה האירופית ופעמיים בגביע אופ"א

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
שבוע קשה ומלא תהפוכות עבר על סביליה, שהפסידה 4:3 לסלאביה פראג ביום חמישי בצ'כיה בגומלין שמינית גמר הליגה האירופית והודחה מהמפעל. המאמן פאבלו מצ'ין פוטר והמנהל המקצועי חואקין קאפרוס הסכים לרדת לקווים כפי שעשה בסיום העונה שעברה. והיום, אוהדי סביליה יכולים לקבל קצת נחת: המנהל הספורטיבי האהוב מונצ'י (47), שעזב רק לפני פחות משנתיים – חוזר לקבוצה!


מונצ'י חזר היום (היום) לסביליה באופן רשמי לאחר שעזב את רומא, וזו אכזבה גדולה עבור ארסנל האנגלית שקיוותה להחתימו. מונצ'י היה אחראי לפרויקט של רומא עם המאמן אוזביו די פראנצ'סקו מקיץ 2017, אבל למרות שהג'יאלורוסי העפילו לחצי גמר האלופות שנה שעברה הוא נכשל בתפקיד שלו לחזק את הקבוצה. בשבוע שעבר הודיעו ברומא על עזיבתו בהסכמה הדדית כ-24 שעות אחרי שדי פראנצ'סקו פוטר. מונצ'י תמך במאמן עד הסוף והרגיש שאין לו יותר מה לתרום לאחר שהנשיא ג'יימס פאלוטה החליט על דעת עצמו להביא את קלאודיו ראניירי לקבוצה ולא התייעץ עם הספרדי. 


אוניי אמרי ששיתף איתו פעולה בסביליה, רצה שמונצ'י יעבוד איתו גם בארסנל, אבל הספרדי החליט לחזר לסביליה והוא יערוך מחר מסיבת עיתונאים ברמון סאנצ'ס פיחואן לקראת חזרתו. המועדון פירסם ציוץ בטוויטר שם מברכים את מונצ'י על חזרתו הביתה, יחד עם ציטוט ממסיבת העיתונאים בה עזב בדמעות ואמר כי הוא לא רוצה לומר שלום לסביליה אלא להתראות בלבד. 



עזב בדמעות וידע שיחזור. מונצ'י (AFP)


מונצ'י היה אחראי להצלחת סביליה בשנים האחרונות לייצר כשרונות ולרכוש שחקנים צעירים יחסית שנמכרו לאחר מכן בהרבה כסף והבולטים שבהם היה דני אלבס ואיבן ראקיטיץ'. הוא שיחק כשוער בסביליה ועבד 17 שנה במועדון משנת 2000-2017. בסביליה הודיעו רשמית על חזרתו עם ציטוט ממסיבת העיתונאים בה אמר כי הוא לא רוצה לומר שלום לסביליה אלא להתראות בלבד. הוא יתחיל את עבודתו במועדון באחד באפריל ובשנה הבאה יעבוד גם עם מואנס דאבור שנרכש מרד בול זלצבורג.


הערב (17:15) תתארח סביליה אצל אספניול, בהופעת הבכורה של המאמן הזמני חואקין קאפרו כשהיא חייבת נקודות. סביליה מדורגת במקום השישי בטבלה ורחוקה חמש נקודות מליגת האלופות, מה גם שוולנסיה ובטיס נושפות בעורפה. סביליה אמנם הביסה 2:5 את ריאל סוסיאדד במחזור האחרון אך לפניכן רשמה חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון ואיבדה גובה.



¡Bienvenido a casa, @leonsfdo!

Toda la información sobre su regreso ➡️ https://t.co/OTEgBT9s05#vamosmiSevilla#WeareSevillapic.twitter.com/kK0C2kus0E

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) March 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי