דיווח: זידאן מתעקש לרכוש את מאנה ומחזר אחרי פוגבה

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | AFP

ריאל תעשה ניסיון נוסף לצרף את הסנגלי שמחזיק בחוזה בליברפול עד 2023. בקיץ הקודם העסקה הייתה קרובה לסגירה אך ירדה מהפרק בעקבות עזיבתו. "אס": פוגבה רוצה להגיע למדריד, יובה רוצה להחזירו. קאנטה ירד מהפרק

(גודל טקסט)
העיתון הספרדי "מארקה" טוען הבוקר (שני) כי זינדין זידאן הציב את שחקנה הסנגלי של ליברפול, סאדיו מאנה, גבוה מאוד ברשימת שחקני הרכש שלו לעונה הבאה, והוא אחד השחקנים שהוא יותר מחבב בכדורגל העולמי כיום. ליברפול רכשה את מאנה מסאות'המפטון בתמורה ל-41.2 מיליון יורו לפני שלוש שנים, והאחרונה שילמה עליו רק 11.8 מיליון יורו לרד בול זלצבורג בעונת 2014/15.


השבועון "פראנס פוטבול" כבר פרסם שבקיץ הקודם היה הסכם כלשהו בין מאנה לריאל מדריד שרצתה לרכוש אותו, אבל העסקה ירדה מהפרק ברגע שזידאן עזב את הבלנקוס, וכעת, זידאן, שקיבל צ'ק פתוח מהנשיא פלורנטינו פרס, הורה להפעיל מחדש את אופציית מאנה וללכת עליו בכל הכח בקיץ הקרוב.


אין ספק שהעסקה לא תהיה קלה מצד ריאל מדריד, לאחר שליברפול ניהלה מו"מ קשוח מאוד עם ברצלונה למכירת פיליפה קוטיניו ומכרה אותו ב-150 מיליון יורו. צריך לזכור כי מאנה האריך את חוזהו בקבוצה עד 2023 רק בנובמבר האחרון, והוא נראה די מאושר במועדון. אין ספק שבליברפול לא ירצו לוותר עליו. הוא שווה לפי "טראנספרמרקט.קום" 85 מיליון יורו, אבל בליברפול ידרשו מחיר כפול אם יחליטו שהוא עומד למכירה.



מאנה. זידאן מאוד רוצה לצרפו (Gettyimages)


מאנה שיחק בליברפול 111 משחקים עד כה, כבש 53 שערים ובישל 21. מאנה הבקיע העונה 20 שערים בכל המסגרות והוא המבקיע המצטיין של ליברפול בצוותא עם מוחמד סלאח, אלא שבעוד האחרון לא הבקיע כבר שבעה משחקים ברציפות, מאנה לוהט עם שבעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים, כולל צמד נגד באיירן מינכן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. מאנה מוערך מאוד בסנגל שם תרם מאתיים אלף יורו לבניית בתי ספר ב-2018 בעיר במבלי. הוא בנה לילדים גם מרכזי כדורגל בהם יוכלו להתאמן אחרי סיום בית הספר.


בתוך כך מדווח ב"אס" דווח שפול פוגבה רציני מאוד ברצון שלו לעבור לריאל מדריד, אבל יובנטוס תנסה לגנוב אותו ממנצ'סטר יונייטד ולהקדים את הספרדים. לדברי העיתון, פוגבה הגיע למסקנה שיזכה ביותר תארים אם ישחק בריאל מדריד או יובנטוס. סוכנו מינו ראיולה שמומחה בשיווק השחקנים שלו, כבר עובד על עסקת הענק הבאה אחרי שמכר את פוגבה ליונייטד ב-89 מיליון ליש"ט ולפי "פוטבול ליקס" קיבל על העיסקה בנפרד עמלה ענקית של  48 מיליון יורו. ראיולה מתכוון לדרוש מיונייטד העלאה ענקית בשכר או למכור את הקשר שרק אחרי בואו של אולה גונאר סולשיאר החל להציג יכולת טובה בשדים האדומים. החוזה שלו ביונייטד מסתיים ב-2020.


בינתיים, מי שירד מהפרק הוא הקשר הצרפתי אנגולו קאנטה. קשר צ'לסי התראיין בנוגע לעתידו בקבוצה והרגיע את אוהדי צ'לסי. קאנטה אמר בראיון לערוץ הטלויזיה "פראנס M6": "גם אם זידאן יתקשר אלי זה לא משנה. אני שחקן צ'לסי ומפוקס אך ורק בה". קאנטה מחזיק בחוזה בקבוצה עד 2023 ומרוויח 17 מיליון יורו לעונה בבלוז. תפקידו החדש של הקשר, שמאז הגעגעתו של ז'ורז'יניו לא משחק כקשר אחורי, מעורר את כעסים של האוהדים אך קאנטה נשאר נאמן. 


PORTADA MARCA (25/03/2019): "Zidane pide a Mané" pic.twitter.com/5Ex1kAwJS8

— ❤️La Reina (@sarah69627093) 24 במרץ 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי