עם קצת מזל: אתלטיקו ניצחה את ויאדוליד משער עצמי

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | AFP

הקבוצה של דייגו סימאונה הציגה משחק חלש אך חואקין פרננדס נגח לשערו (66) והשופט לא שרק לפנדל לטובת האורחת מהתחתית. ברצלונה תצטרך לנצח את לבאנטה כדי לחגוג הערב עוד אליפות. תיקו 1:1 ביו בילבאו ואלאבס

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם ארבעה מפגשים כשבמוקד תוכל ברצלונה לזכות באליפות שנייה ברציפות אם תנצח בביתה את לבאנטה (21:45), זאת לאחר שאתלטיקו מדריד השיגה ניצחון 0:1 קשה על ויאדוליד בבית. במשחק המוקדם שנערך נפרדו אתלטיק בילבאו ואלאבס ב-1:1 בדרבי הבאסקי שהיה גם הקרב על המקום השביעי. רק 0:0 לסלטה ויגו אצל לגאנס.


אתלטיקו מדריד – ויאדוליד 0:1
הקבוצה של דייגו סימאונה שוב לא הרשימה אך עשתה את המוטל עליה, עם לא מעט מזל. לאחר משחק עם מעט מאוד הזדמנויות ליד השער, בדקה ה-66 סאול פרץ יפה בצד שמאל, הרים לרחבה והבלם חואקין פרננדס נגח בחוזקה דווקא לשערו הוא. בזכות הניצחון שהיה גם הרביעי ברציפות, פתחה אתלטיקו פער גדול של תשע נקודות על פני ריאל מדריד של זינדין זידאן לה משחק חסר, ועשתה צעד גדול לעבר הבטחת המקום השני בפעם השנייה ברציפות. רודריגו אגב פתח על הספסל בצל השמועות על מעברו למנצ'סטר סיטי.


ויאדוליד, מנגד, הגיעה למשחק לאחר ניצחון חשוב מאוד 0:1 על ג'ירונה שהעלה אותה שוב מעל הקו האדום, אליו תוכל לחזור לצערה כשיושלם המחזור. הקבוצה שבבעלותו של רונאלדו הברזילאי ניצחה רק שלוש פעמים בשנת 2019. זה היה ה-0:1 השביעי של אתלטיקו העונה והפעם ה-18 בה היא לא סופגת.



גריזמן מאוכזב. משחק לא טוב של הצרפתי (AFP)


אתלטיקו הייתה טובה יותר, כצפוי, ואנטואן גריזמן רשם שתי החמצות גדולות, אחת בכל מחצית. בדקה ה-57, כשאנחל קוריאה (לא רע) כבר היה על המגרש במקומו של פיליפה לואיס, בחילוף התקפי שלא ממש הצליח במשחק בטורינו נגד יובנטוס, הצרפתי קיבל מסירה מעולה דווקא מהקפטן דייגו גודין שעלה לעזרת ההתקפה, אלא שלא הצליח לעצור את הכדור וההזדמנות אבדה.


הדקות האחרונות היו מרתקות. בדקה ה-86 ויאדוליד כמעט השוותה אחרי כדור חופשי מסוכן, והמארחת טענה לנגיעת יד של המגן הימני אריאס, אלא שהשופט ביטל את הטענות לאחר שצפה באירוע ב-VAR שוב ושוב ושוב. בדקה ה-91 המחחדה לה פואנטה הגיע למצב טוב אחרי הגנה מבולבלת של אתלטיקו אך אובלק הדף. במחזור הבא אתלטיקו תצא למשחק חוץ באספניול, בעוד ויאדוליד תארח את אתלטיק בילבאו.


אתלטיק בילבאו – אלאבס 1:1
הדרבי הבאסקי נפתח בצורה מנומנמת, אך ארבע הדקות האחרונות של המחצית הראשונה היו שוות את ההמתנה. בנייאט אצ'ברייה שלח כדור חופשי נפלא לרשת (41) והעלה את בילבאו ל-0:1, אולם אלאבס חזרה למשחק במהירות הודות לבורחה באסטון (45) שניצל טעות קשה של השוער, כבש מקרוב את החמישי שלו העונה בליגה וקבע 1:1 בסיום.



שחקני אלאבס חוגגים. המאבק על המקום השביעי עדיין פתוח (Gettyimages)


אתלטיק בילבאו נותרה שביעית ושמרה על פער שלוש הנקודות מאלאבס השמינית, אך פספסה הזדמנות מצוינת לסגור את המאבק על המקום שעשוי להוביל לאירופה בתום העונה. אלאבס, שלא הייתה רחוקה בעצמה מניצחון, רשמה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון והמאבק ביניהן ככל הנראה יוכרע ברגע האחרון.


תוצאה נוספת

לגאנס – סלטה ויגו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי