העברת הזאר לריאל מדריד תושלם בסיום העונה של צ'לסי

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

האנגלים עדיין מתמודדים על מקום בליגת האלופות וזה מה שמעכב את העסקה. "בלונדון לוקחים את עזיבתו כמובנת מאליה", נכתב ב"מארקה" הספרדי. אייאקס תציע 20 מיליון יורו על מרטין אודגור

(גודל טקסט)
לריאל מדריד אין שום דבר על כף המאזניים בשלושת משחקי הליגה שנותרו לה, כשהבטיחה את המקום בליגת האלופות. הספרדים מחכים שהעונה תסתיים, אך לא רק העונה בספרד אלא גם באנגליה. ב"מארקה" הספרדי דווח שעסקת העברתו של אדן הזאר לריאל מדריד תושלם כשתסתיים העונה. בניגוד לריאל מדריד, לצ'לסי עדיין יש על מה לשחק. הליגה האנגלית תסתיים ב-12 במאי, והבלוז רוצים לשמור על המקום הרביעי כדי להבטיח את ההשתתפות בליגת האלופות. מעבר לכך, נזכיר שצ'לסי יכולה להגיע לגמר הליגה האירופית שייערך ב-29 במאי.


לבלגי יש כבר הסכם עם ריאל מדריד בעוד המועדונים עדיין לא הגיעו לעמק השווה בנוגע לסכום ההעברה, אם כי העובדה שלשחקן נותרה עוד שנה אחת בלבד בחוזה תשחק לטובתה של אלופת אירופה היוצאת שמאמינה שתוכל לצרפו במאה מיליון יורו. "עזיבתו של הזאר נחשבת כמובנת מאליה בלונדון", נכתב בכתבה. נראה שאין שום דבר שיימנע את הגעתו של הזאר לריאל מדריד, באיחור של שבע שנים. בקיץ 2012, זינדין זידאן המליץ לנשיא פלורנטינו פרס להחתים את הזאר, אלא שהמאמן זו'זה מוריניו לא התלהב מכך ובסופו של דבר הקשר עבר לצ'לסי.


אז בעוד הזאר צפוי להצטרף, מי שלא ישחק בריאל מדריד הוא מרטין אודגור הנורבגי, שמסיים את תקופת ההשאלה בויטסה. ב"אס" פורסם שאייאקס מתכוונת להציע 20 מיליון יורו עבור הקשר שהרשים העונה בהולנד. בסוף החודש שעבר פורסמו דברים דומים גם בהולנד. ב-33 משחקיו כבש שמונה שערים ובישל עוד תשעה, זאת בניגוד לעונה החלשה במדי הירנביין.




היכולת המעולה של אודגור לא נעלמה מעיניה של אייאקס, שמבינה שלא תוכל לשמור על מרבית כוכביה לאחר העונה המצוינת בליגת האלופות ושעליה לבנות את הקבוצה מחדש, כשגם ואן דה בייק ונרס צפויים לעזוב. אייאקס מוכנה לאפשר לריאל מדריד סעיף רכישה בחזרה, אך רק מ-2012 ואילך, כלומר שהנורבגי ישלים באמסטרדם לפחות שתי עונות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי