נציגי ברצלונה הגיעו לאמסטרדם וסיכמו עם דה ליכט

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

אלופת ספרד חוששת לאבד את הבלם הצעיר לליברפול ובסוף השבוע שלחה את אנשיה להולנד כדי לסכם עמו את תנאיו. המכשול כעת: דרישותיה הגבוהות של אייאקס

(גודל טקסט)

הקרב על הקפטן הצעיר של אייאקס אמסטרדם, הבלם בל ה-19 בלבד מתייס דה ליכט, עולה מדרגה. ב"מונדו דפורטיבו" פורסם הבוקר (ראשון) לראשונה על כך שאנשי ברצלונה הגיעו להולנד במטרה להאיץ את המגעים לצירוף השחקן, שבסוף השבוע דווח בממלכה שדווקא מתקרב לליברפול וששם הוא עשוי לשתף פעולה עם חברו לנבחרת, וירג'יל ואן דייק.

לפי הפרסום, נציגות של הקטלונים הגיעה לאמסטרדם במטרה לשוחח עם דה ליכט ולנסות לסכם איתו את תנאיו, במטרה לסיים במהרה את המו"מ מול קבוצתו אייאקס ובכך לצרף הקיץ הולנדי נוסף, אחרי שפרנקי דה יונג כבר נרכש מברצלונה ויצטרף אליה מאייאקס לאימוני פתיחת העונה. הדיווחים האחרונים מדברים על כך שאייאקס דורשת קרוב ל-100 מיליון יורו עבור הבלם ואילו בקטלוניה מעריכים שיהיה אפשר לסגור על 85 מיליון יורו, משמע 10 מיליון יורו יותר מאשר שילמה הבלאוגרנה על דה יונג (לא כולל מענקים).

נטען כי דה ליכט מוכן לעבור לברצלונה ונתן את הסכמתו, אבל אדווין ואן דר סר, שוער העבר המשמש כמנכ"ל באייאקס, דורש סכום גבוה יותר משברצלונה הציעה עד כה. ואן דר סאר גם טען השבוע כי הוא מעריך שדה ליכט יעבור לאנגליה או לספרד, כשמלבד, כאמור, ליברפול וברצלונה, גם מנצ'סטר סיטי מוזכרת כמועמדת – אולם באנגליה מעריכים שאם דה ליכט יעבור למדינה, יהיה זה לליברפול. כמו כן נכתב כי הבלם סירב להצטרף למנצ'סטר יונייטד ושגם אפשרות מעבר לבאיירן מינכן או ליובנטוס כרגע לא על הפרק.


דה יונג ודה ליכט. בעונה הבאה יחד בברצלונה? (Gettyimages)

בידיעה ב"מונדו" גם מזכירים כי בדומה למקרה של דה יונג, גם אז ברצלונה ניהלה מו"מ ממושך עם הקבוצה, בסופו של דבר הנשיא ג'וזפ ברתומיאו העלה את ההצעה ודאג לסגור את העסקה לפני שפריז סן ז'רמן תבצע מחטף ותצרף את הקשר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי