תוכנית הענק של ריאל לקיץ: 400 מיליון יורו לרכישת שחקנים

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | AFP

דיווח ב"מארקה": הבלאנקוס רוצים לבנות קבוצה חדשה ויקווו להרוויח 300 מיליון יורו ממכירתם של בייל, חאמס, איסקו ואחרים. זידאן נפגש עם ראמוס במטרה להשאירו בקבוצה ובספרד אופטימיים: "המצב הפיך"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מתכננת לשנות את פניה הקיץ במטרה לבנות קבוצה תחרותית. ב"מארקה", העיתון המקורב למועדון, דווח הבוקר כי המועדון מעוניין להוציא 400 מיליון יורו בחלון ההעברות, והשאיפה היא להכניס כ-300 מיליון יורו ממכירת שחקנים.


 

המועדון כבר הוציא 95 מיליון יורו עבור רכישתם של אדר מיליטאו (50 מיליון יורו) ורודריגו (45 מיליון יורו), וקרוב ל-300 מיליון יורו שמורים לאדן הזאר (בבלאנקוס מעריכים את העסקה ב-100-110 מיליון יורו), לוקה יוביץ' (70 מיליון יורו) והמגן השמאלי מנדי (40 מיליון יורו), כשגם קשר מרכזי אחר, שהוא לא פול פוגבה, מוערך ב-70-80 מיליון יורו. אם תהיה אפשרות, ריאל מדריד תנסה להחתים גם את ניימאר או קיליאן אמבפה, כאשר בשורות אלופת צרפת כלל לא בטוחים שיישארו.

הקבוצה מבירת ספרד חייבת לשמור על איזון בשל חוקי הפייר פליי הפיננסי. כמובן שהשחקן הראשון שבקבוצה רוצים למכור הוא גארת' בייל, בתמורה ל-70 מיליון יורו, כשגם איסקו עשוי לעזוב ובמועדון מעריכים שאפשר יהיה למכור אותו ב-60 מיליון יורו. עוד שחקנים שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות של זידאן הם המושאלים: חאמס רודריגס שהושאל לבאיירן מינכן ומאתיה קובאצ'יץ' ששיחק בצ'לסי בעונה האחרונה. אלופת אירופה היוצאת תקווה למכור 13 שחקנים.
 




עוד קודם לכן, בריאל מדריד ירצו להבטיח את הישארותו של הקפטן סרחיו ראמוס שלפי הדיווחים הודיע על רצונו לעזוב את הקבוצה. הבלם כבר נפגש לפני שבועיים בביתו עם הנשיא פלורנטינו פרס, וב"מארקה" אישרו את העניין. וכאן נכנס לתמונה המאמן זינדין זידאן במטרה לכבות את השריפות.


זידאן לא חיכה, נפגש עם ראמוס פנים אל פנים, הקשיב לטענותיו והבהיר לו בחיוך עד כמה הוא שחקן חשוב בקבוצה. לזידאן, כזכור, מערכת יחסים מיוחדת עם הקפטן והוא התקשר להודיע לו אישית על חזרתו לריאל מדריד. השלב הבא הוא פגישה בין הנשיא לבין הקפטן, מה שיקרה מיד לאחר שהספרדי יחזור מהחופשה הפרטית שלו בארה"ב. בספרד נכתב שהמצב פחות דרמטי מאשר בקיץ 2015, אז הבלם היה בדרך החוצה למנצ'סטר יונייטד ובסוף זכה לחוזה חדש עד 2020, ונראה שזו תהיה התוצאה גם הפעם. "ראמוס מאוכזב, אך המצב הפיך", סיכמו ב"מארקה".


הקפטן הביע  בין היתר חשש מחוסר שוויון במדרגות השכר בסגל עם צירופם של שחקני התקפה חדשים, ומעבר לכך היחסים שלו עם פרס עכורים מאז שהנשיא התפרץ על השחקנים לאחר ההדחה נגד אייאקס בשמינית גמר ליגת האלופות.
   



ועוד בריאל מדריד, אתמול עברה בדיוק שנה מאז זכייתה השלישית ברציפות בליגת האלופות, כשהבלאנקוס ניצחו 1:3 את ליברפול בגמר בקייב בשנה שעברה עם המספרת הנפלאה של גארת' בייל. בכלי התקשורת במדריד כתבו בעיקר על מה שקרה מאז: "משבר מתמשך של 365 ימים" ו-"קריסה מוחלטת", אלה רק חלק מהכותרות, כאשר ב"מארקה" ציינו את ההתפרקות של אלופת אירופה היוצאת חודש אחר חודש, שלב אחר שלב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי