בספרד טוענים: קוטיניו לא מסתיר את רצונו לעזוב את בארסה

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

על פי "מונדו דפורטיבו", הברזילאי שאיכזב בקאמפ נואו אמר לחבריו כי הוא "מתחיל לראות שינוי באופן יותר חיובי, הקיץ עוד ארוך". הפרסום מגיע בהמשך לדיווחים על מעברו לצ'לסי. סילסן זועם על תג המחיר שנקבע לו

(גודל טקסט)
עד לפני מספר ימים היה נראה כי פיליפו קוטיניו נחוש להישאר בברצלונה, למרות שמועות על כך שבקבוצה רוצים להיפטר ממנו ועל מעבר אפשרי לצ'לסי. היום (חמישי) דווח בספרד שגם הברזילאי עצמו, כך נראה, השלים עם העובדה שהוא יעזוב בקיץ ולא מסתיר את כוונותיו.


ב"מונדו דפורטיבו" פורסמה ידיעה לפיה בשיחות סגורות עם חברים אמר הקשר כי הוא רואה באופן חיובי את האפשרות לשינוי באווירה ובנוף. לקוטיניו חוזה עד 2023, אך העיתון חשף כי הוא הודה ש"הקיץ ארוך, וכמו שראינו בעבר הכל יכול לקרות".


ברצלונה, כמובן, לא רואה בקוטיניו שחקן שאין לגעת בו ויודעת שהוא אינו מאושר במיוחד באלופה הספרדית. הוא לא הסתגל כקשר, וגם כששיחק בהתקפה במקום דמבלה הפצוע לא הרשים. הגעתו הצפויה של אנטואן גריזמן עלולה להקשות עוד יותר על מעמדו של הברזילאי בקבוצה.


קוטיניו.
קוטיניו. "הכל יכול לקרות" (AFP)


מי שצפוי לעזוב את המועדון הוא השוער השני, יאספר סילסן ההולנדי, שלא מוכן להמשיך לשבת על הספסל. בנפיקה מעוניינת לצרף את השוער אך מוכנה לשלם עבורו 20 מיליון יורו בלבד, בעוד ברצלונה דורשת סכום הגבוה פי שלושה. השוער מתח ביקורת על כך: "העובדה שברצלונה מבקשת עליי סכום כזה בטח לא עוזרת. עכשיו אני חייב להישאר רגוע, אני חייב לחכות ולראות מה יקרה". אלופת ספרד לא צפויה לצרף שוער נוסף ואיניאקי פנייה (20) מקבוצת המילואים ישמש כשוער שני.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי