דיווח: אדן הזאר על סף חתימה בריאל מדריד

אדן הזאר
אדן הזאר | Michael Regan/Getty Images

ה-3 של זידאן: בתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" טוענים שהעסקה הושלמה ושהבלאנקוס יציגו בקרוב את הכוכב שנרכש תמורת 100 מיליון יורו מצ'לסי. גם עסקת פרלאן מנדי מליון תהפוך בקרוב לרשמית

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
לפי תוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו", שחשפה במהלך העונה החולפת את חזרתו של זינדין זידאן לבירת ספרד, כוכב צ'לסי אדן הזאר יחתום בקרוב בריאל מדריד ויהפוך לשחק הרכש שלישי של המאמן הצרפתי, אחרי הבלם אדר מיליטאו והחלוץ לוקה יוביץ' שהצטרף אתמול באופן רשמי.


צ'לסי, כך לפי אותו דיווח, השתכנעה למכור לאחר מאמצים רבים והיא תקבל מריאל מדריד כ-100 מיליון יורו בתמורה לכוכב נבחרת בלגיה שיסיים את דרכו בשורות הבלוז לאחר שבע שנים בהן הוא רשם 352 הופעות, הבקיע 110 שערים, סיפק 81 בישולים וזכה בשישה תארים.


הזאר, שהוביל את צ'לסי לזכייה בליגה האירופית בשבוע שעבר, שפך אור על עתידו לאחר אותו גמר נגד ארסנל כשאמר: "החלטתי כבר לפני שבועיים מה אני רוצה, אמרתי את זה לראשי המועדון וכרגע אני מחכה בדיוק כמו האוהדים. זה תלוי בשני המועדונים וזה יוכרע סופית בעוד כמה ימים.

 
 


"זה הסיום המושלם. אני רוצה להגיד לאוהדים שאני אוהב אותם, הם חלק מהמשפחה שלי ואני תמיד אתמוך בצ'לסי. אם זוהי פרידה, אז תודה לכם על שבע שנים נפלאות. אני חושב שכאן אני אומר להתראות לצ'לסי, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. החלום שלי היה לשחק בפרמיירליג ועשיתי את זה באחד המודעונים הגדולים ביותר, אז עכשיו אולי הזמן לאתגר חדש", סיכם הזאר.


זמן קצר לאחר מכן פורסם באותה תוכנית כי גם מגן נבחרת צרפת וליון, פרלאן מנדי, יחתום רשמית בקרוב. רק אתמול הודיעה ליון כי אין שום סיכום על מכירת המגן, אבל בספרד פורסם במקביל על כך שמנדי כבר עבר בדיקות רפואיות בפריז ושמדובר בעניין של זמן עד שהעסקה תיחתם.


¡MÁS INFORMACIÓN DE @jpedrerol! "El FICHAJE de MENDY por el MADRID ESTÁ HECHO". #JUGONESpic.twitter.com/5Da2rovMUz

— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) June 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי