דיווח בספרד: גריזמן "רוצה רק לבארסה". כעס על דה ליכט

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

ב"מונדו דפורטיבו" בטוחים: החלוץ יתגמש בשכרו ויעבור לאלופת ספרד שנה אחרי שסירב להצעתה. במועדון פסימיים לגבי החתמתו של הבלם שספג ביקורות: "אף שחקן לא דורש דקות משחק אלא מרוויח אותן". ראקיטיץ' יישאר

(גודל טקסט)
אנטואן גריזמן סיים את עונת 2018/19 עם משחק נהדר במדי נבחרת צרפת שהביסה 0:4 את אנדורה. החלוץ שעזב את אתלטיקו מדריד נמצא על הפרק של ברצלונה ופריז סן ז'רמן וטרם ברור היכן ישחק בעונה הבאה, אך בספרד בטוחים – ההחלטה נפלה, והצרפתי ישחק בברצלונה בעונה הבאה. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "גריזמן רוצה רק לבארסה".


בדיווח נכתב כי החלוץ מצטער על כך שסירב להצעת הקבוצה בשנה שעברה ושההימור שלו להמשיך לעונה נוספת באתלטיקו מדריד התברר ככישלון והעונה האחרונה הותירה אותו מאוכזב. החלוץ מחכה ל-1 ביולי אז סעיף השחרור שלו יורד ל-120 מיליון יורו, ונראה שאז עתידו יתבהר סופית. החלוץ שביקש סבלנות מכל אלה השואלים על עתידו, יודע שיצטרך להתפשר כעת ברמה הכלכלית ולחתום על החוזה שהוצע לו ב-2018, שיהיה נמוך מהחוזה המשודרג לו זכה באתלטיקו.


כמוכן, הצרפתי מבין שברמה הטקטית היא לא יקבל חופש מוחלט על המגרש כמו בקולצ'ונרוס, והוא כמובן יהיה השחקן המשני בקבוצה בה משחק ליאו מסי, אבל הוא יודע שבקבוצה התקפית כזו הוא יגע הרבה יותר בכדור ויוכל לשפר את המספרים שלו. מעבר לכך, הצרפתי יהיה תחת זכוכית מגדלת בתחילת דרכו, יצטרך לעשות מאמץ כדי לזכות באוהדי ברצלונה. גריזמן מעריך את ההצעה של פ.ס.ז' אבל הליגה הצרפתית בעלת פחות יוקרה, ומעבר לכך יש לו חברים רבים בחדר ההלבשה של ברצלונה, והוא בקשר מצוין גם עם אריק אבידל.




שחקן שבוודאות ישחק בקבוצה בעונה הבאה, כך לפי "מארקה" הוא הקשר איבן ראקיטיץ'. המאמן ארנסטו ואלוורדה ייפגש בשבוע הבא עם המנהל הספורטיבי כדי להסיק מסקנות מסיום העונה ולהחליט מי מהשחקנים יעזוב, משום שרק מכירה של שחקנים תאפשר צירוף שחקני רכש. הקשר הקרואטי עדיין ממתין למימוש ההבטחה לשדרוג חוזהו, אבל כבר הצהיר שהוא רוצה להישאר בקבוצה. ואלוורדה מאוד מעריך את הקשר שרשם 54 הופעות מתוך 60 משחקים. פיליפה קוטיניו וסמואל אומטיטי, לעומת זאת, בדרכם החוצה.


לפי הדיווחים, מתיאס דה ליכט מתרחק מהקבוצה. "כעס על דה ליכט", נכתב בשער "ספורט" הבוקר. ברצלונה עשתה ככל שביכולתה כדי לצרף את קפטן אייאקס, שהיה קרוב לחתימה אבל התרחק. "בבארסה מאמינים שהבלם יחתום ביובנטוס או פ.ס.ז'", נכתב, אך ההצעה של המועדון תהיה תקפה עד לרגע האחרון.


בנוסף, ב"מונדו דפורטיבו" נכתב על ההבדלים התהומיים בין פרנקי דה יונג למתיאס דה ליכט,שאמר אתמול כזכור: "אני לא יודע אם זה הזמן לעבור לברצלונה". מיגל ריקו העביר ביקורת על הבלם: "זה בסדר שהוא עדיין לא יודע מה הלב שלו אומר לו, אבל אף שחקן לא הגיע לברצלונה ודרש דקות משחק. דה יונג ידע שעליו לזכות בקרדיט בזכות כל דקה באימון". הכתב סיכם: "הכל תלוי בו, אבל יש ספקות מטרידים. אתה חייב להאמין ביכולת שלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי